محمد نادری : می‌خواهم فیکس شدن در دربی را عیدی بگیرم

محمد نادری : می‌خواهم فیکس شدن در دربی را عیدی بگیرم

وبسایت رسمی فوتبالی - برای محمد نادری مدافع حال حاضر پرسپولیس، چند ماه آخر سال ۱۳۹۷ شرایط ویژه رقم خورد و این بازیکن با قرارداد قرضی به پرسپولیس پیوست و خیلی زود توانست جایگاه ثابت و خوبی را در ترکیب سرخپوشان داشته باشد. عملکرد  نادری در این ماه ها به گونه ای بود که کادر فنی پرسپولیس به او اعتماد کامل کرد و از او در ترکیب ثابت پرسپولیس استفاده کرد و روز های ویژه ای را برای این مدافع آینده دار رقم زد. به بهانه سال نو به سراغ نادری رفتیم و با او   گفت  و گوی ویژه‌ای داشتیم، ماحصل این گفتگو را می توانید در زیر بخوانید

- شرایط فوتبالی ات در سال ۹۷ چطور بود؟ 

به لحاظ فوتبالی شرایط خوبی داشتم حضورم در پرسپولیس تجربه خوب و جالبی بود که توانستم آن را پشت سر بگذارد. از نظر فوتبالی هم فکر می کنم سال خوبی داشتم. این سال با صدرنشینی پرسپولیس به پایان رسید و امیدوارم در نهایت منجر به قهرمانی شود. 

-از نظر فردی از خودت راضی هستی؟

در این مورد بهتر است کادر فنی صحبت کند. اما فکر می کنم توانستم کادر فنی را از خودم راضی نگه دارم و امیدوارم که این روند ادامه داشته باشد. حضور در پرسپولیس برای من حس خوبی بود که به من کمک می کند در این تیم تجربیات خوبی را بدست باورم.

-اولین هدف فوتبالی‎ات در سال جدید چیست؟ 

ما در این سال شرایط ویژه ای را پشت سر می‌گذاریم.  پرسپولیس در سال ۹۸ علاوه بر درگیری با جام حذفی و لیگ برتر لیگ قهرمانان آسیا را هم در پیش رو دارد. ما ۳ فرصت برای قهرمانی داریم و در تلاشیم این ۳ گانه را کسب کنیم. ما تلاشمان را می‌کنیم امیدواری در این مسیر با حمایت هواداران بتوانیم روزهای خوبی را برای پرسپولیس رقم بزنیم. 

-از تجربه ای که در سال جدید با پرسپولیس داشت برای ما صحبت می‌کنی؟

حضور در پرسپولیس حس خوب و شیرینی است که قابل توصیف نیست. بازی در برابر این همه تماشاگر و هوادار واقعاً جالب است و خوشحالم که این حس خوب در پرسپولیس داشتم.  

-اگر بخواهی به هواداران عیدی بدهی چه برنامه ای داری؟

بدون شک موفقیت پرسپولیس و تکرار قهرمانی در لیگ و جام حذفی و بالاتر از همه اینها لیگ قهرمانان آسیا می ‌تواند عیدی خوبی برای همه هواداران ما باشد  البته در کنار این اتفاقات خوب ما در نوروز باید به مصاف استقلال برویم برد در دربی می‌تواند عیدی خوبی برای هواداران ما محسوب شود.

- اگر قرار باشد  از برانکو عیدی بگیری دوست داری او به تو  چه چیزی را به عنوان عیدی بدهد؟ 

(با خنده) این که در دربی بازی کنم و  بتوانم مهره فیکس و تاثیرگذاری در همه بازی‌های پرسپولیس باشم. اعتماد برانکو بهترین عیدی برای من محسوب می شود. 

-برای سال ۹۸ چه آرزوی غیر ورزشی داری؟

بزرگترین نعمت برای هر کسی سلامتی است. امیدوارم در سال جدید همه هموطنانم به هر کجای ایران که هستند با صحت و سلامت و آرامش زندگی کنند.

-حرف پایانی!؟ 

برای همه هواداران و همه مردم ایران آرزوی صحت و سلامت در سال جدید دارم و امیدوارم هواداران ما همینطور که تا امروز همه جوره حامی ما بودند و ادامه مسیر هم به ما کمک کنند تا بتوانیم دست در دست هم روزهای خوب و پر موفقیتی را در سال ۹۸ برای پرسپولیس رقم بزنیم.

گفتگو از سميه قديري 

1984