برای محمد نادری؛ گل کاشتی پسر!

برای محمد نادری؛ گل کاشتی پسر!

پایگاه خبری فوتبالی- درویش‌خان، اسطوره موسیقی ایران در حمله‌ای سراسر فلسفی می‌گوید: هر انسان یک قطعه موسیقی است.

به گزارش فوتبالی، حالا به عکس محمد نادری نگاه کنید. عکسی که ظاهرا مشخص است اتفاقی گرفته شده و نادری هیچ ژستی جلوی دوربین نگرفته است. 

جنس رفتارش همیشه مشخص بوده. بدون شو‌آف، بدون ناز و اداهای مرسوم و بدون در بوق و کرنا کردن. دیدن این عکسش بیشتر از تمام دفعاتی که هواداران پرسپولیس برای او کف زده‌اند، حس خوب می‌دهد. مثل یک آهنگ آرامش‌بخش. از همان آهنگ‌ها که طرفداران هر سبکی آن را دوست دارند و از آن حس خوب می‌گیرند. از همان آهنگ‌ها که همیشه در خلوت گوش می‌دهیم و به دور از شلوغی‌ها و حواشی، فکر‌کردنمان عمق می‌گیرد و هر لحظه بیشتر دوستش داریم.

 کاش چند فوتبالیست دیگر هم داشتیم تا همین حالا چند آهنگ زیبا، کنار هم لحظاتی را خلق می‌کردند که مانند لحظه ثبت این عکس گل از گل همه‌مان بشکفد. باور کنید حتی حاضریم دیگر بازیکنان حتی ظاهری هم که شده این کار را انجام دهند‌. شاید برخی بگویند که نادری این اقلام را از کجا آورده، نمی دانیم اما مطمئنا بازیکنان و سلبریتی ها کار راحت تری برای بدست آوردن این اقلام دارند!

ساده بگوییم آقای نادری شما پستت مهاجم نیست اما گل کاشتی. با توپ نه. داخل زمین چمن نه. برای هواداران پرسپولیس هم نه. بیرون زمین. روی کره خاکی. برای همه هم‌وطنانت.

7655