منصوریان برنده جدال استاد و شاگرد

منصوریان برنده جدال استاد و شاگرد

پایگاه خبری فوتبالی- اولین تقابل علیرضا منصوریان و سیدمهدی رحمتی در مقام سرمربی به سود سرمربی آلومینیوم اراک به پایان رسید.

به گزارش فوتبالی، علیرضا منصوریان و مهدی رحمتی در استقلال با هم سابقه همکاری دارند و رابطه خوبی که با یکدیگر داشتند، به خاطر یکسری اتفاقات، تیره و تار شد.

حتما خاطرتان هست که منصوریان در آخرین روزهای حضورش در استقلال، دستور کنار گذاشتن رحمتی از تیم را صادر کرد اما اتفاقات طوری پیش رفت که گلر وقت استقلال در این تیم ماندنی شد و این منصوریان بود که از سرمربیگری استقلال کنار رفت.

طی این سالها، رابطه منصوریان و رحمتی هیچوقت خوب نشد  حالا این دو نفر در شرایطی روبروی هم قرار گرفتند که انگیزه زیادی برای بردن یکدیگر داشتند و پیروزی نصیب منصوریان شد.آلومینیوم اراک با این برد 35 امتیازی شد و فعلا به رده چهارم جدول صعود کرده است.

منصوریان در 5 بازی قبلی لیگ برتری‌اش با آلومینویم اراک، 2 پیروزی و 3 تساوی به دست آورده و از 15 امتیاز ممکن 9 امتیاز کسب کرده است. پیروزی‌های منصوریان با آلومینیوم در لیگ برتر مقابل مس رفسنجان و صنعت نفت به دست آمده و این تیم با فولاد و ماشین‌سازی و پیکان به تساوی رسیده است.

9697