لیگ بیست و یکم از چه زمانی آغاز می‌شود؟

لیگ بیست و یکم از چه زمانی آغاز می‌شود؟

پایگاه خبری فوتبالی- با توجه به تقویم فشرده لیگ برتر به دلیل بازی های لیگ قهرمانان آسیا و مقدماتی جام جهانی 2022 قطر، فصل بعدی لیگ برتر از اواسط مهر شروع می شود.

به گزارش فوتبالی، بعد از آنکه کرونای لعنتی فوتبال را مثل خیلی چیزهای دیگر تحت تاثیر قرار داد، لیگ نوزدهم هم با چند ماه تاخیر پیگیری شد و نهایتا لیگ بیستم از 16 آبان کلید خورد.

در چنین شرایطی، این سوال مطرح می‌شود که با توجه به فشردگی تقویم مسابقات فوتبال، بازیهای لیگ بیستم چه زمانی به پایان خواهد رسید و فصل آینده از چه زمانی شروع خواهد شد.

مهدی رییس کمیته مسابقات سازمان لیگ در گفت و گو با روزنامه فرهیختگان به این سوال پاسخ داده و گفته است: «در خوش‌بینانه‌ترین حالت باید عنوان کنم برنامه‌ریزی‌ای که داریم در تاریخ 15 تا 20 مرداد لیگ برتر فصل بیستم به پایان می‌رسد. درحال حاضر نیز تا قبل از اردوی تیم ملی یکی دو هفته دیگر رقابت‌ها به همراه چند دیدار از رقابت‌های جام حذفی را برگزار کرده و با این حال تقویم فوتبال ایران در سال جاری با برگزاری رقابت‌های جام حذفی به ‌نظر می‌رسد تا پایان مرداد امسال به‌طول بینجامد. برای آغاز رقابت‌های فصل بعد نیز باید 7 هفته طبق دستورالعمل فیفا بین پایان فصل جاری با آغاز فصل بعد فاصله ایجاد کنیم که اگر این امر محقق شود مطمئنا لیگ فصل بعدی در مهرماه آغاز خواهد شد و می‌توانیم از اواسط مهر به بعد لیگ فصل بیست‌ویکم را آغاز کنیم.»


9697