مورد عجیب بوسکتس؛ پس از کامبک مقابل لیورپول دیگر در توییتر فعالیت نکرد!

مورد عجیب بوسکتس؛ پس از کامبک مقابل لیورپول دیگر در توییتر فعالیت نکرد!

پایگاه خبری فوتبالی – سرخیو بوسکتس از روی که بارسلونا مقابل لیورپول در نیمه نهایی لیگ قهرمانان شکست خورد دیگر در توییتر فعالیت نداشته!

به گزارش فوتبالی، نیمه نهایی لیگ قهرمانان ۲ فصل پیش و حذف بارسلونا که با کامبک عجیب مقابل لیورپول توام شد هنوز تاثیرش را روی بوسکتس از بین نبرده است.

روز گذشته هم دومین سالروز برگزاری آن بازی بود. دیداری که همه تصور می‌کردند بارسلونا به دلیل برد ۳-۰ در دور رفت به فینال می‌رسد اما لیورپول در دیدار برگشت با نتیجه عجیب ۴-۰ برنده شد و به فینال سلام کرد.

در همین زمینه روز گذشته چند سایت به سراغ حساب رسمی سرخیو بوسکتس در شبکه اجتماعی توییتر رفتند و به نکته جالبی اشاره کردند. سرخیو بوسکتس پیش از برگزار آن دیدار در حساب رسمی خود در توییتر یک توییت با مضمون آمادگی بارسلونایی‌ها برای دیدار برگشت منتشر کرد که روحیه خوب آبی و اناری پوشان را نشان می‌داد اما نکته عجیب این است که پس از آن توییت و بازی مقابل لیورپول سرخیو بوسکتس هیچ فعالیتی نداشته و انگار شکست در آن دیدار باعث شده تا بوسکتس دیگر حوصله هیچ فعالیت مجازی در توییتر را نداشته باشد! بوسکتس البته در دیگر شبکه‌های اجتماعی مانند اینستاگرام فعال است.

گفتنی است امروز بارسلونا دیداری حساس مقابل اتلتیکو برگزار خواهد کرد.

1101