کلوپ: از اعتراضات هواداران منچستریونایتد شگفت زده نشدم

کلوپ: از اعتراضات هواداران منچستریونایتد شگفت زده نشدم

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی آلمانی لیورپول معتقد است که تظاهرات و اعتراضات هواداران منچستریونایتد به مالکان این باشگاه پیش از دیدار حساس لیورپول - منچستریونایتد، باید در آرامش صورت می‌گرفت. 

به گزارش فوتبالی، در حالی که قرار بود دو تیم منچستریونایتد و لیورپول در روز یک شنبه دوازدهم اردیبهشت ماه با هم دیدار کنند، این بازی به دلیل تظاهرات پر تعداد هواداران منچستریونایتد در بیرون و داخل ورزشگاه الدترافورد لغو شد. حال اتحادیه فوتبال انگلستان اعلام کرد که این دیدار در روز بیست و سوم اردیبهشت ماه ساعت 23:45 به وقت تهران برگزار خواهد شد. 

به نقل از اسکای اسپورتس، کلوپ سرمربی سابق دورتموند در این باره گفت: "آیا من از اتفاقاتی که افتاد، تعجب کردم؟ خیر. من طرفدار دموکراسی هستم و اعتقاد قلبی به آن دارم. یعنی من خوشحال می‌شوم که مردم نظرات خود را شرح دهند و من با آن هیچ مشکلی ندارم. من چند هفته پیش نیز گفتم که اعتراضات باید در نهایت آرامش انجام گیرد تا کسی آسیب جدی نبیند. ما برای این که بتوانیم حق خود را بگیریم، باید مراقب و آرام باشیم. نمی‌دانم دقیقا چه اتفاقی رخ داد، اما شنیدم که یک افسر پلیس آسیب دید و این اتفاقات قابل قبول نیست. نباید برای شرح نظرات خود، درها بشکنید. تا آن‌جایی که خبر دارم این اعتراضات اصلا در صلح برگزار نشد."

4416