توخل و تیاگو سیلوا؛ تجربه فینال چمپیونزلیگ از پاریسن ژرمن تا چلسی!

توخل و تیاگو سیلوا؛ تجربه فینال چمپیونزلیگ از پاریسن ژرمن تا چلسی!

پایگاه خبری فوتبالی - چلسی با شکست رئال مادرید موفق شد به فینال لیگ قهرمانان اروپا برسد و بدین ترتیب به مصاف منچسترسیتی خواهد رفت و باید دید که در نهایت کدام تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا در فصل 2020/21 خواهد شد. توماس توخل فصل گذشته با پاریسن ژرمن به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده بود و مقابل بایرن مونیخ در فینال با نتیجه یک بر صفر شکست خورده بود. جالب اینکه تیاگو سیلوا هم در ترکیب پی اس جی در آن بازی حاضر بود.

به گزارش فوتبالی، اکنون چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا رسیده است و توماس توخل برای دومین بار پیاپی در فینال لیگ قهرمانان اروپا حاضر خواهد بود. این رکورد جدیدی است که او شکسته است و تبدیل به اولین سرمربی شده که به همراه دو تیم مختلف، در دو سال پیاپی به فینال لیگ قهرمانان اروپا می‌رسد. تیاگو سیلوا هم که فصل گذشته با پاریسن ژرمن به فینال چمپیونزلیگ رسیده بود، اکنون با چلسی به فینال سی ال رسیده است.

باید دید که عملکرد توخل در فینال مقابل منچسترسیتی چگونه خواهد بود. او فصل گذشته با پاریسن ژرمن مقابل بایرن مونیخ در فینال شکست خورد و اکنون به دنبال جبران آن شکست است و می خواهد کاپ لیگ قهرمانان اروپا را بالای سر ببرد.

1470