توخل: از تغییرات جدید در لیگ قهرمانان اروپا راضی نیستم

توخل: از تغییرات جدید در لیگ قهرمانان اروپا راضی نیستم

پایگاه خبری فوتبالی - توماس توخل سرمربی آلمانی باشگاه چلسی از مسئولان یوفا بابت ایجاد تغییرات در فرمت لیگ قهرمانان اروپا انتقاد کرد و اذعان کرد که با تعداد بازی‌های بیشتر کاملا مخالف است.

به گزارش فوتبالی، گذشته مسئولان یوفا در بیانیه‌ای به صورت رسمی اعلام کردند که از سال 2024، تعداد تیم‌های لیگ قهرمانان اروپا از سی و دو تیم به سی و شش تیم و تعداد گروه‌ها نیز از 8 به 10 تا افزایش پیدا خواهد کرد. آبی‌های لندن در این فصل در 58 یا 59 بازی در تقویم خود داشتند و توخل معتقد است که با افزایش بازی‌ها، شرایط فیزیکی بازیکنان به خطر خواهد افتاد.

به نقل از سایت گل، توماس توخل سرمربی سابق پاری سن ژرمن و دورتموند در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با رئال مادرید در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به خبرنگاران گفت: "فکر نمی‌کنم که از فرمت جدید خوشم آمده باشد. به خاطر این که فقط تعداد بازی‌های بیشتری در تقویم باشگاه می‎‌بینم. برای من، هیجان زده شدن در خصوص این مورد کمی سخت است. با صحبت‌هایی که در خصوص سوپرلیگ شد، همه فرمت جدید لیگ قهرمانان را فراموش کردند. آیا مسئولان یوفا از مربی‌ای بابت این موضوع سوال کردند؟ فکر نمی‌کنم. آیا از بازیکنان سوال کردند؟ نمی‌دانم."

4416