عکس؛ فرصت‌سوزی مضحک ورنر و تعجب سرمربی چلسی!

عکس؛ فرصت‌سوزی مضحک ورنر و تعجب سرمربی چلسی!

پایگاه خبری فوتبالی - در این هفته از رقابت های لیگ برتر انگلیس، چلسی مقابل وستهام به میدان رفته است و این آخرین بازی آبی های لندن پیش از رویارویی با رئال مادرید و بازی حساس در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپاست. در این بازی تیمو ورنر یک گل برای چلسی به ثمر رسانده اما یک فرصت سوزی عجیب و غریب هم داشته است که تعجب توماس توخل، سرمربی چلسی را برانگیخته است.

به گزارش فوتبالی، توماس توخل این فصل را روی نیمکت پاریسن ژرمن آغاز کرد اما در اواسط فصل از هدایت تیم فرانسوی برکنار شد و پس از مدتی به عنوان سرمربی چلسی برگزیده شد. عملکرد او به طور کلی در چلسی خوب و مثبت ارزیابی شده است و اکنون باید دید که مقابل رئال مادرید به چه شکل عمل خواهد کرد.

تیمو ورنر، مهاجم آلمانی چلسی، در این بازی یک موقعیت تقریبا دروازه خالی را به شکل عجیبی به بیرون زد. او در حالی که روی ری باند، توپ در مقابل پایش بود و دروازه هم در مقابل او قرار داشت، با ضربه ای آرام توپ را به بیرون هدایت کرد که همین مسئله تعجب توماس توخل را برانگیخت.

تیمو ورنر در این فصل فرصت سوزی های زیادی هم در تیم ملی آلمان و هم در چلسی داشته است و همین مسئله انتقادات را علیه او بر انگیخته است.

1470