علت اصلی عدم موفقیت و گلزنی تیمو ورنر در چلسی از زبان توخل

علت اصلی عدم موفقیت و گلزنی تیمو ورنر در چلسی از زبان توخل

پایگاه خبری فوتبالی - سرمربی آلمانی آبی‌های لندنی در مورد مهاجم ملی‌پوش و آلمانی تیمش با خبرنگاران رسانه‌ها صحبت و دلیل عدم موفقیت این مهاجم در لیگ برتر و ابن تیم لندنی را بیان کرد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از رسانه‌های انگلیسی، توماس توخل، سرمربی آلمانی چلسی انگلستان در ارتباط با حضور و درخشش تیمو ورنر، مهاجم تیم ملی فوتبال آلمان و گلزن آبی‌های لندن در بازی اخیر شیرها با خبرنگاران رسانه‌ها گفت‌وگو کرد. توخل در مورد این مهاجم آلمانی گفت: "در بازی روز شنبه اخیر چیزهای زیادی برای ورنر و سبک بازی اش ساخته شده بود و کاملاً برای او مناسب بود. تیمو از این که چنین فرصتی گیرش اومده، به خوبی استفاده کرد و به هدفش رسید. او می توانست بیشتر از دو گل بزند. این گل زدن‌ها است که مهاجمان به آن نیاز دارند و ما از مهاجمان نیاز داریم."

سرمربی آلمانی شیرهای لندن در ادامه صحبت‌های خود درباره تیمو ورنر چنین گفت: "او هنوز باید یاد بگیرد که با چنین لحظاتی سازگار شود، زیرا قبلا به طور منظم بازی می‌ کرد و به تیم‌ هایی که برای سیستم او ساخته شده بودند، عادت داشت و قبلاً برای یک تیم با سیستم انتقالی بازی می کرد. او باید با شرایط فیزیکی لیگ برتر فوتبال جزیره سازگار شود. ورنر هنوز از لحاظ فیزیکی با لیگ برتر سازگار نشده است اما شنبه گذشته گام بزرگی در مسیر درست بود."

توماس توخل در پاسخ به این سؤال که آیا با تیمو ورنر صحبت کرده است تا دوباره به ساوتهمپتون گل بزند، گفت: "بله، اما صحبت ما بازمی‌ گردد به اکتبر و آخرین گل ورنر در لیگ برتر فوتبال انگلستان؛ در برخی مواقع حرفی وجود ندارد. شما باید به خودتان کمک کنید. وقتی شما برای چلسی یا یک باشگاه بزرگ بازی می کنید، باید به تعهد خود عمل کنید و فشار ناشی از تیم را بپذیرید. باید در تمرینات به خود کمک کنید تا وقتی به عنوان بازیکن تعویضی به زمین می‌ آیید، درخشان باشید. شما باید آماده باشید تا زمانی که شانس حضور در ترکیب اصلی را به دست می آوری، بدرخشی و این کاری است که تیمو ورنر مقابل ساوتهمپتون انجام داد و من بسیار خوشحال هستم."

9404