ناراحتی ستاره چلسی از دست توماس توخل

ناراحتی ستاره چلسی از دست توماس توخل

پایگاه خبری فوتبالی - تیمو ورنر ستاره آلمانی چلسی به توماس توخل اعلام کرد که دوست دارد در این فصل که جام جهانی 2022 قطر نیز برگزار می‌شود، بیشتر برای آبی‌های لندن بازی کند و در ترکیب اصلی قرار بگیرد. 

به گزارش فوتبالی، تیمو ورنر بیست و شش ساله در فصل 2021-22 اصلا اوقات خوشی را تجربه نکرد. ستاره سابق لایپزیش فقط پانزده بار از ابتدا در ترکیب اصلی توخل قرار گرفت و تنها موفق به زدن چهار گل شد. او معتقد است در این شرایط که باید بازی کای هاورتز را از روی نیمکت تماشا کند، ممکن است رویای جام جهانی را از دست رفته ببیند. 

به نقل از دیلی میرور، در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، روملو لوکاکو مهاجم نوک تخصصی خود را از دست دادند و تاکنون موفق به جذب رحیم استرلینگ از منچسترسیتی شده‌اند که به نظر باعث بیشتر شدن رقابت بین بازیکنان خواهد شد. ورنر درباره احتمال خروجش از چلسی گفت: "من در هرتیمی می‌توانم خوشحال باشم. مشخص است که می‌خواهم بیشتر بازی کنم و البته باید بیشتر بازی کنم تا بتوانم به شرایط جسمانی و ذهنی ایده‌آلم پیش از شروع جام جهانی برسم و اصلاً شانس بازی کردن در این تورنمنت را داشته باشم. اینکه جام جهانی در زمستان برگزار می‌شود یا تابستان برایم فرقی نمی‌کنم. من باید بازی کنم. توخل ایده‌ها و فکرهای متفاوتی دارد و برای مدت زیادی در نقشه‌های او جایی نداشتم. نمی‌خواهم این شرایط ادامه داشته باشد."

4416