سرمربی تیم ملی ایتالیا: امیدوارم یک راه حل برای مراقبت از فوتبال پیدا شود

سرمربی تیم ملی ایتالیا: امیدوارم یک راه حل برای مراقبت از فوتبال پیدا شود

پایگاه خبری فوتبالی – روبرتو مانچینی درباره مسابقات یورو، شرایط مربیگری پیرلو در یوونتوس و سوپرلیگ اروپا گفت و گویی کوتاه با گازتا انجام داده است. به نظر می‌رسد او هم ازمخالفین سوپرلیگ است و به دنبال راهی می‌گردد تا از فوتبال مراقبت شود.

به گزارش فوتبالی، دولت ایتالیا اجازه داده تا ۲۵ درصد از ظرفیت ورزشگاه رم برای یورو قابل استفاده باشد تا این ورزشگاه بتواند همچنان میزبان بازی افتتاحیه یورو بماند. روبرتو مانچینی در گفت و گو با گازتا گفته: واقعا شرمنده می‌شدم اگر رم نمی‌توانست میزبان افتتاحیه مسابقات یورو باشد. امیدوارم چنین رقابت مهم و محبوبی بتواند نه تنها برای فوتبال که برای ایتالیا یک تولد دوباره باشد.

مانچینی درباره حضور پیرلو روی نیمکت سرمربیگری یوونتوس و مشکلاتی که برای او بوجود آمده گفت: از نظر من پیرلو اشتباه نکرد که آغازش با یوونتوس بود. اگر یوونتوس با شما تماس بگیرد شما نمی‌توانید به آن‌ها نه بگویید. او بابت نداشتن تجربه به مشکل خورده است اما درست بود که چنین چالشی را قبول کند.

سرمربی تیم ملی ایتالیا درباره سوپرلیگ اروپا و اینکه بازیکنان شاغل در این رقابت دیگر نمی‌توانند در تیم‌های ملی حضور پیدا کنند گفته: در حال پیگیری اخبر هستم. امیدوارم که یک راه حل برای حفاظت از آینده فوتبال در تمام سطوح پیدا شود.

1101