بازگشت سرمربی عربستان به فوتبال اروپا؟

بازگشت سرمربی عربستان به فوتبال اروپا؟

پایگاه خبری فوتبالی- مدیران نیوکاسل در نظر دارند تا روبرتو مانچینی را در تابستان پیش رو جانشین ادی هاو کنند.

به گزارش فوتبالی، ادی هاو، که فصل گذشته عملکرد فوق‌العاده‌ای با نیوکاسل داشت و موفق شد با این تیم سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را به دست بیاورد، حالا خطر از دست دادن جایگاهش را احساس می‌کند. این سرمربی انگلیسی نتایج خوبی در این فصل کسب نکرده است. با این تفاسیر، احتمال جدایی او در تابستان امسال زیاد است. مدیران باشگاه نیوکاسل در اندیشه جذب روبرتو مانچینی، سرمربی فعلی تیم ملی عربستان هستند.

صندوق سرمایه‌گذاری عمومی عربستان، مالک باشگاه نیوکاسل است و از این بابت می‌توان احتمال داد که انتقال مانچینی به لیگ برتر انگلیس تسهیل شود. عربستانی‌ها نگران وضعیت کلاغ‌ها هستند و می‌خواهد سریع‌تر باشگاه تحت مالکیتشان را به اوج برگردانند.

به گفته رسانه‌ها، ادی هاو تا پایان فصل وقت دارد تا از جایگاه خود دفاع کند. او اگر وضعیت تیمش را تغییر دهد، احتمالا فصل آینده نیز در نیوکاسل ادامه خواهد داد، اما اگر این اتفاق نیافتد سران باشگاه انگلیسی به دنبال یک جانشین مناسب خواهند بود.

مطمئن‌ترین راه برای ادی هاو، قهرمانی در جام حذفی انگلیس است. آن‌ها با کسب این عنوان می‌توانند اتفاقات تلخ این فصل را به دست فراموشی بسپارند و به استقبال فصل بعدی بروند. هرچند که در این تورنمنت هم رقیب سرسختی همچون منچسترسیتی در انتظارشان نشسته است.

در صورت جدایی ادی هاو در پایان فصل، روبرتو مانچینی یکی از گزینه‌های مدیران نیوکاسل خواهد بود. او در حال حاضر هدایت تیم ملی عربستان را بر عهده دارد و همین می‌تواند کارهای انتقالش به نیوکاسل را راحت‌تر کند.

گزینه‌های دیگر نیوکاسل، ژوزه مورینیو و توماس توخل هستند که در تابستان تیم ندارند.

1428