فهرست تیم ملی ایتالیا در برای فیفادی اعلام شد

فهرست تیم ملی ایتالیا در برای فیفادی اعلام شد

پایگاه خبری فوتبالی- لیست تیم ملی فوتبال ایتالیا برای دیدارهای فیفا دی پیش رو اعلام شد.

به گزارش فوتبالی، لوچانو اسپالتی سرمربی تیم ملی فوتبال ایتالیا لیست این تیم را برای دیدارهای ملی پیش رو اعلام کرد. تیم ملی ایتالیا قرار است در دو دیدار دوستانه مقابل تیم های آمریکای جنوبی ابتدا روز ۳ فروردین ۱۴۰۳ با تیم ونزوئلا دیدار کند و سپس دو روز بعد و روز ۵ فروردین ۱۴۰۳ با تیم اکوادور دیدار کند. ایتالیا چندی پیش توانست به رقابت های یورو ۲۰۲۴ صعود کند و به عنوان قهرمان دوره گذشته رقابت ها و یکی از مدعیان این دوره دوباره جواز حضور در یورو را کسب کند. تیم ملی ایتالیا در رقابت های یورو ۲۰۲۴ در گروه دوم با تیم های اسپانیا، کرواسی و آلبانی همگروه شده و کار سختی برای صعود از این گروه خواهد داشت.

در فهرست جدید تیم ملی ایتالیا دومنیکو براردی هافبک و کاپیتان باشگاه ساسولو که فصل را از دست داده و در یورو هم غایب خواهد بود حضور ندارد. حضور چند چهره جوان و تازه وارد از جملن آندره آ کامبیاسو هافبک جوان باشگاه یوونتوس هم در این لیست جالب توجه است.

مسابقات یورو ۲۰۲۴ با حضور ۲۴ تیم از تاریخ ۲۵ خرداد تا ۲۴ تیر ۱۴۰۳ در کشور آلمان برگزار خواهد شد. ۱۰ ورزشگاه بایرن‌مونیخ، بوروسیا دورتموند، اشتوتگارت، آینتراخت فرانکفورت، لایپزیش و کلن، هرتابرلین، شال که، هامبورگ و فورتونا دوسلدورف میزبان این رقابت‌های جذاب خواهند بود.

۱۰۰۹