کومان: امسال باید حداقل یک جام می‌بردیم/ برای لالیگا می‌جنگیم

کومان: امسال باید حداقل یک جام می‌بردیم/ برای لالیگا می‌جنگیم

پایگاه خبری فوتبالی – کومان پس از قهرمانی بارسلونا در جام حذفی که با برد ۴-۰ مقابل بیلبائو به پایان رسید به تمجید از عملکرد بازیکنانش پرداخت و گفت بارسلونای امسال شایستگی دریافت حداقل یک جام را داشته.

به گزارش فوتبالی، رونالد کومان پس از کسب قهرمانی در جام حذفی به همراه بارسلونا به خبرنگاران گفت: حس فوق العاده‌ای است. رسیدن به فینال سخت بود. با توجه به بازی‌هایی که به وقت اضافه کشیده شد. خیلی خوشحال هستیم و شایسته بردن حداقل یک جام در این فصل بودیم. باشگاه لیاقتش را داشت. جام مهمی برای بارسلونا در این سال که تغییرات ایجاد می‌شد بود. روز خوبی برای هواردان بارسلونا است. آن‌ها شایسته موفقیت بودند. تغییرات زیادی در تیم این فصل ایجاد شد. می‌خواهم به رفتار تیمم اعتبار دهم. مخصوصا بابت عملکرد در جام حذفی که در آن سختی کشیدیم. گرسنه موفقیت بودیم و حالا یک جام در قفسه‌مان داریم و به دنبال دومی هستیم. تا روز آخر برای قهرمانی لالیگا می‌جنگیم.

لیونل مسی هنوز قراردادش را تمدید نکرده و آینده‌اش نامطمئن است اما در بازی شب گذشته ۲ گل زد. کومان در این رابطه می‌گوید: او همیشه کمک می‌کند. نمی‌دانم در آینده چه اتفاقی می‌افتد اما امیدوارم این بازی آخرین فینال او نباشد. هم می‌خواهند او در بارسلونا بماند.

1101