عکس؛ خون دماغ شدن رونالد کومان در کنفرانس خبری!

عکس؛ خون دماغ شدن رونالد کومان در کنفرانس خبری!

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا عصر فردا در ورزشگاه سانچز پیزخوان میهمان سویا خواهد بود و در واقع در دیداری در چهارچوب لالیگا به مصاف این تیم خواهد رفت. بارسلونا در کوپا دل ری مقابل سویا با نتیجه دو بر صفر شکست خورد و باید دید که در بازی برگشت چه نتیجه‌ای را به دست خواهد آورد اما پیش از آن در لیگ فوتبال اسپانیا باید با سه ویا پنجه در پنجه شود.

به گزارش فوتبالی، کنفرانس مطبوعاتی رونالد کومان، امروز و پیش از بازی با سویا و در واقع برای آن دیدار برگزار شد و این کنفرانس مطبوعاتی به خاطر خونریزی بینی سرمربی بارسلونا نیمه تمام ماند. به نظر می‌رسد که رونالد کومان در این مدت تحت فشار زیادی بوده و در مواجهه با مطبوعات دچار خون دماغ شده است!

بارسلونا تحت هدایت رونالد کومان عملکرد مطلوبی نداشته و در آستانه حدف از کوپا دل ری و لیگ قهرمانان اروپا قرار دارد و در لالیگا هم شانس چندانی برای قهرمانی ندارد و در حال حاضر در رده سوم جدول است. کومان انتقادات زیادی را از جانب هواداران بارسلونا و رسانه‌ها تحمل کرده است و به نظر می‌رسد که او استرس و فشار زیادی را در این مدت متحمل شده و این قضیه روی شرایط جسمانی او اثر گذاشته است!

1470