فان؛ شبی که مسی در برنابئو هتریک کرد بریتویت میان رئالی‌ها بود؟

فان؛ شبی که مسی در برنابئو هتریک کرد بریتویت میان رئالی‌ها بود؟

پایگاه خبری فوتبالی - مارتین بریتویت، مهاجم دانمارکی حال حاضر بارسلونا از آن افرادی است که در شبکه های اجتماعی سوژه است و صحبت های فان و بامزه‌ای پیرامونش مطرح می‌شود. بسیاری او را در سطح بارسلونا نمی‌دانند و برخی هم به شوخی او را با رونالدو نازاریو مقایسه می‌کنند چرا که هم موهایش را تراشیده و هم شماره 9 بارسلونا را می‌پوشد و در پست رونالدو نازاریو هم بازی می‌کند، یعنی مهاجم نوک.

به گزارش فوتبالی، اما در تصویر بامزه‌ای که توسط کاربران شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و مورد توجه قرار گرفته است، به نظر می‌رسد که شخصی که از نظر ظاهری شبیه به مارتین بریتویت است در میان تماشاگران ال کلاسیکوی فصل 2013/14 در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو حاضر بوده است!

گفتنی است که مارتین بریتویت در آن زمان مو های بلند و فری داشته است و ظاهرش با اکنون متفاوت بوده. اما تشابه چهره‌ی جالب این هوادار رئال مادرید با مارتین بریت ویت باعث شده که کاربران شبکه‌های اجتماعی با این قضیه شوخی کنند و بگویند که این همان بریتویت است که در میان هواداران رئال مادرید نشسته است!

همچنین گفتنی است که لیونل مسی در آن ال کلاسیکو سه گل به رئال مادرید زد و بارسلونا با نتیجه 4 بر 3 در سانتیاگو برنابئو به پیروزی رسید که البته دو تا از گل های مسی با پنالتی بود.

1470