عکسی قدیمی از مهاجم بارسلونا کنار هوادار جالب رئال مادرید

عکسی قدیمی از مهاجم بارسلونا کنار هوادار جالب رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و بارسلونا در این شب سرنوشت ساز برای لالیگا به مصاف هم خواهند رفت و بازی این دو تیم می‌تواند تاثیر بسیار زیادی در تعیین قهرمان این فصل لالیگا داشته باشد. رونالد کومان برای این بازی از زوج عثمان دمبله و لیونل مسی استفاده کرده است و خبری از آنتوان گریزمان و همچنین مارتین بریتویت نیست.

به گزارش فوتبالی، مارتین بریتویت، مهاجم دانمارکی باشگاه بارسلونا، پیش از پیوستن به رئال مادرید در باشگاه لگانس توپ زده است و او طی یک سلسله اتفاقات عجیب و غریب راهی بارسلونا شد. بریتویت پیش‌تر با یکی از هواداران جالب رئال مادرید که یک ماسک هم بر چهره داشت، عکس انداخته بود و در این عکس لبخندی بر چهره داشت. این عکس او پس از پیوستن به بارسلونا سوژه شده و مورد توجه قرار گرفت و اکنون و در شب ال کلاسیکو توسط کاربران شبکه های اجتماعی وایرال شده است.

بریتویت گاهی اوقات درون ترکیب اصلی بارسا هم قرار گرفته است اما امشب او فیکس نیست و رونالد کومان عثمان دمبله را زوج لیونل مسی کرده است چرا که مارتین بریتویت در برخی بازی هایی که فیکس بوده عملکرد جالبی نداشته و رضایت هواداران بارسلونا را در پی نداشته است.

گفتنی است که مارتین بریتویت پیش از حضور در بارسونا در 6 بازی مقابل رئال مادرید 1 گل زده و 1 گل پاس گل داده است.

1470