گواردیولا: بازیکنان بارسلونای من مثل قاتل‌ها بودند!

گواردیولا: بازیکنان بارسلونای من مثل قاتل‌ها بودند!

پایگاه خبری فوتبالی – ۲۵ می سال ۲۰۱۲ تاریخی است که از ذهن هواداران بارسلونا فراموش نخواهد شد. روزی که پپ گواردیولا برای آخرین بار روی نیمکت بارسلونا نشست و با هواداران این تیم خداحافظی کرد.در آن سال بارسلونا در فینال کوپا دل‌ری توانست اتلتیک بیلبائو را شکست دهد. دیداری که در فینال جام حذفی امسال هم در هفته آینده تکرار می‌شود و باز هم بارسلونا مقابل بیلبائو قرار خواهد گرفت.

به گزارش فوتبالی، پپ گواردیولا که حالا روی نیمکت سیتی می‌نشیند در گفت و گو با TV3 درباره آن نسل از بازیکنان و آن فینال صحبت کرده. فینالی که بارسلونا در ابتدا در آن ۳ گل زد و نیمه دوم را با راحتی گذراند.

پپ گفته: به خاطر دارم زمانی که کنار زمین رفتم تنش بین بازیکنان اتلتیک را مشاهده کردم. بازیکنان بارسلونا اما کاملا متفاوت بودند و جوری بازی می کردند که انگار دیداری دوستانه برگزار می‌کنند. آن‌ها عادت کرده بودند و می‌دانستند که قرار است برنده شوند. تیم‌های مارچلو بیلسا از نظر مقاومت در سطح بالایی تمرین داده می‌شوند و تسلیم نشدنی‌اند اما آن بازیکنان بارسلونا می‌توانستند ۵ گل یا حتی اگر نیاز بود ۸ گل بزنند. بازیکنای دوست داشتنی اما در زمین مانند قاتل.

پپ در ادامه گفته: خداحافظی‌ام؟ یک مسئله شخصی بسیار احساسی بود که بیشتر از دیگر فینال‌ها نمود پیدا کرد اما سعی کردم خونسردی‌ام را حفظ کنم.

1101