ستاره فصل منچستریونایتد: اگر فوتبالیست نبودم، افسر پلیس می‌شدم

ستاره فصل منچستریونایتد: اگر فوتبالیست نبودم، افسر پلیس می‌شدم

پایگاه خبری فوتبالی - لوک شاو ستاره منچستریونایتد افشا کرد که اگر نمی توانست در فوتبال موفق شود، دوست داشته که پلیس شود.

به گزارش فوتبالی، ستاره انگلیسی در این فصل شرایط خوبی در منچستریونایتد داشته است و به خوبی از پس وظایفش در پست دفاع کناری برآمده است اما اگر در فوتبال موفق نمی شد، در زندگی عادی سعی می کرد که مجرمان را دستگیر کند. شاو در این باره که اگر فوتبالیست نمی شد، چه کاره می شد، گفت:" اگر فوتبال بازی نمی کردم دوست داشتم که مامور پلیس شوم. من سریال های زیادی را درباره ماموران پلیس یا جاسوس های CIA و MI6 دیده ام و به چنین کارهایی علاقمند هستم.  فکر می کنم که اگر فوتبالیست نمی شدم، دوست داشتم که چنین کارهایی انجام بدهم و به همین خاطر می گویم که دوست داشتم افسر پلیس شوم."

شاو 25 ساله با اعتماد به نفس خود عملکرد خوبی داشته و با روند فعلی به احتمال زیاد در تیم ملی انگلیس در یورو نیز فیکس خواهد بود. برخی او را با روبرتو کارلوس اسطوره فوتبال برزیل مقایسه می کنند و حتی لقب "شاوبرتو کارلوس" را برای وی انتخاب کرده اند. وی در این باره گفت:"چیزهایی را در شبکه های اجتماعی دیده ام و گاهی هم تیمی هایم در گروه های چت، چیزهایی برایم می فرستند و صرفا سعی می کنم به جنبه طنز این مسائل نگاه کنم و لبخند بزنم. نمی توانم خودم را با روبرتو کارلوس مقایسه کنم اما زیباست که نام من در کنار او باشد. به این لقب فقط لبخند می زنم. "

4125