آرزوی سلامتی بازیکن اسپانیایی منچستریونایتد برای لوک شاو

آرزوی سلامتی بازیکن اسپانیایی منچستریونایتد برای لوک شاو

سایت رسمی فوتبالی - خوان ماتا، بازیکن اسپانیایی منچستریونایند، پس از حادثه مصدومیت لوک شاو در دیدار انگلیس و اسپانیا برای او آرزوی سلامتی کرد. 

به گزارش فوتبالی، ماتا از دیدن صحنه مصدومیت شاو و استفاده او از ماسک اکسیژن پس از برخورد با دنی کارواخال در جریان شکست انگلیس برابر اسپانیا در ویمبلی بسیار ناراحت شد. یکی از دلایل ناراحتی این بازیکن اسپانیایی این است که این دو بازیکن در منچستریونایتد در کنار هم به میدان می روند. شاو 23 ساله پس از بازی در توییترش از خوب شدن حال خود خبر داد و ماتا امیدوار است که این مدافع خیلی زود به میادین بازگردد. 

خوان ماتا با انتشار پیامی در وبلاگ خود برای لوک شاو آرزوی سلامتی کرد

ماتا در وبلاگ خود نوشت: " بدترین خبر از بازی مصدومیت لوک شاو بود که باعث شد به دلیل این اتفاق زمین بازی را ترک کند. همه در جریان هستید که او در چند هفته اخیر از آمادگی بالایی برخوردار بود. امیدوارم این مصدومیت جدی نباشد و بتواند هرچه سریعتر به آمادگی قبلی خود بازگردد. لوک! یک بغل بزرگ و بهترین آرزوهایم را برای تو می فرستم. "

ماتا از تعطیلات بازی های ملی استفاده کرد و مدتی را در زادگاه خود در شمال اسپانیا گذراند و اظهار داشت که حالا برای رقابت های سخت پیش رو در منچستریونایتد آماده است. او گفت: " من شخصا تمام تمرکزم را برای آماده کردن خودم برای آنچه در لیگ برتر، جام اتحادیه و لیگ قهرمانان در پیش داریم، گذاشته ام. در این یک ماه سخت پیش رو باید در هر سه جبهه به رقابت بپردازیم. "