لوک شاو به دنبال جدایی از منچستریونایتد در تابستان

لوک شاو به دنبال جدایی از منچستریونایتد در تابستان

وبسایت رسمی برنامه نود - لوک شاو در صورتی که فرصت کافی برای بازی پیدا نکند، قصد دارد منچستریونایتد را ترک کند.

به گزارش وبسایت نود، گاردین در گزارشی مدعی شده است، لوک شاو در صورتی که تا پایان فصل فرصت بازی در ترکیب منچستریونایتد را پیدا نکند، به دنبال جدایی در تابستان است. طبق اعلام این رسانه معتبر، مدافع چپ 21 ساله منچستریونایتد از فرصت کم حضور در ترکیب اصلی منچستریونایتد ناراضی است و در صورتی که تا پایان فصل شرایط به همین شکل برایش پیش برود، در تابستان الدترافورد را ترک خواهد کرد.

شاو در ابتدای فصل در لیگ برتر در ترکیب اصلی یونایتد قرار می گرفت، اما بعد از شکست 3-1 مقابل واتفورد، مورینیو در رسانه ها از این بازیکن انتقاد کرد و پس از آن او نیمکت نشین شد. شاو اواخر اکتبر و ابتدای نوامبر سه بازی پشت سر هم در ترکیب اصلی قرار گرفت ولی مدتی بعد مصدوم شد و اکنون در حدود 4 ماه گذشته فقط سه بار در ترکیب ابتدایی شیاطین سرخ قرار گرفته است.

مورینیو اخیراً در مورد وضعیت شاو چنین گفته بود:

او در منچستر ماند، چرا که در پست دفاع چپ، من، دیلی بلیند، روخو و دارمیان را دارم که همگی ان ها همان طوری در خط دفاع بازی می کنند که من می خواهم و می پسندم. لوک شاو باید منتظر فرصتش بماند. او باید تلاش کند و بهتر و بهتر شود. من رایگان به بازیکنان تیمم چیزی نمی دهم، وقتی فرصتی را به بازیکن تیمم می دهم، ارزان برایم تمام نمی شود. بازیکنان باید سخت تلاش کنند و منتظر فرصتشان بمانند و آن وقت خوب بازی کنند. در حال حاضر شاو باید منتظر بماند چرا که پشت سر بقیه قرار دارد. از نظر پتانسیل بالقوه، شاو کیفیت های خوبی در بازی اش دارد ولی پتانسیل یک بحث است و ارائه توانایی در زمین مسابقه، بحثی دیگر. او باید مثل مخیتاریان تلاش کند و به ترکیب برسد.

1878