رئال مادرید 3-1 لیورپول؛ تکرار نتیجه فینال کیف با درخشش وینیسیوس

رئال مادرید 3-1 لیورپول؛ تکرار نتیجه فینال کیف با درخشش وینیسیوس

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید موفق شد در اولین بازی خود مقابل لیورپول در ورزشگاه آلفردو دی استفانو با نتیجه 3 بر 1 لیورپول را شکست داده و با یک پیروزی نسبتا خوب بازی رفت را به پایان برساند. این نتیجه دقیقا همان نتیجه فینال لیگ قهرمانان اروپا در سال 2018 بود که رئال مادرید با نتیجه 3 بر 1 لیورپول را شکست داد.

به گزارش فوتبالی، شاگردان زیدان به طور کلی یک برتری تاکتیتی نسبت به تیم حریف داشتند و توانستند با نتیجه نسبتا خوبی به پیروزی برسند و اکنون کار لیورپول برای بازی برگشت بسیار دشوار است. گل های رئال مادرید را در این بازی وینیسیوس جونیور (2 بار) و مارکو آسنسیو به ثمر رساندند. گل لیورپول را هم محمد صلاح زد.

اکنون رئال مادرید باید خود را آماده ال کلاسیکو و جدال سخت با بارسلونا در لالیگا بکند و پس از آن است که باید در بازی برگشت در آنفیلد به مصاف لیورپول برود و در آن بازی با حفظ نتیجه می‌تواند به دور بعد صعود کند چرا که قرمز ها برای صعود به حداقل دو گل نیاز دارند.

وینیسیوس جونیور که معمولا تمام کننده ضعیفی بود در این بازی دو گل زیبا به ثمر رساند تا نشان دهد که روی تمام کنندگی و ضربات نهایی خود کار کرده است و شاگردان زیدان با یک برد خوب زمین بازی را ترک کردند.

1470