عکس؛ سلفی واران با بازی رئال مادرید و لیورپول در قرنطینه!

عکس؛ سلفی واران با بازی رئال مادرید و لیورپول در قرنطینه!

پایگاه خبری فوتبالی - رئال مادرید و لیورپول در مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند و رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال مادرید، به علت ابتلا به کرونا از این بازی جا ماند و مجبور شد که راهی قرنطینه شود.

به گزارش فوتبالی، در واقع ابتلای رافائل واران به کرونا خیلی ناگهانی بود و او بازی رئال مادرید و لیورپول را تنها چند ساعت مانده به بازی از دست داد و اکنون ال کلاسیکو را هم از دست می‌دهد. این بازیکن از خانه خود و در قرنطینه مشغول تماشای بازی شده است و با تلویزیون خانه‌اش عکس سلفی گرفته و آن را به اشتراک گذاشته است تا نشان دهد که در حال تماشای بازی رئال مادرید و لیورپول است.

رئال مادرید در نیمه اول بازی مقابل لیورپول موفق شد با نتیجه 2 بر 0 و گل های وینیسیوس جونیور و مارکو آسنسیو جلو بیفتد و رافائل واران هم از منزل شاهد این اتفاق بود. ناچو فرناندز و ادر میلیتائو به جای رافائل واران و راموس درون ترکیب رئال مادرید قرار گرفتند و قلب خط دفاعی تیم سپید پوش را پر کردند و باید دید که تا چه زمانی این دو بازیکن درون خط دفاعی رئال مادرید خواهند بود و راموس و واران دقیقا از چه زمانی آماده شده و به ترکیب باز می‌گردند.

1470