رونمایی از استوک های جدید لیونل مسی؛ رنگ‌هایی متفاوت!

رونمایی از استوک های جدید لیونل مسی؛ رنگ‌هایی متفاوت!

پایگاه خبری فوتبالی - به تازگی آدیداس از استوک های جدید لیونل مسی رونمایی کرده است که در این استوک ها رنگ های متفاوتی نسبت به همیشه به کار رفته است و همین موضوع این کفش های ورزشی مخصوص چمن ار جلوه‌ای ویژه تر بخشیده است. لیونل مسی به زودی با این استوک ها به میدان ها خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، کمپانی آدیداس که اسپانسر لیونل مسی است، از کفش های ورزشی و در واقع استوک های جدیدی که برای فوق ستاره آرژانتینی طراحی کرده است، رونمایی کرد و این استوک ها را به واسطه خود لیونل مسی در معرض نمایش قرار داد. مسی سال هاست که با آدیداس کار می‌کند و در واقع کمپانی آدیداس از سال های زیادی است که اسپانسر لیونل مسی بوده است. اکنون از استوک های جدید لئو مسی رونمایی شده است و رنگ‌بندی آن ها متفاوت از همیشه بوده و قدری عجیب و غریب جلوه می‌کند.

مسی در سال 2021 عملکرد خوبی از نظر فردی داشته است و آمار او از نظر گلزنی مناسب بوده است و باید دید که تا پایان این سال چه اتفاقاتی برای او رخ خواهد داد. قرارداد مسی در تابستان آینده با بارسلونا تمام می‌شود و باید دید که اقدام بعدی مسی چه خواهد بود، تمدید با بارسا یا رفتن از این تیم.

1470