ثبت رکورد جدید لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین

ثبت رکورد جدید لیونل مسی در تیم ملی آرژانتین

خبرگزاری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین شب گذشته موفق شد با نتیجه 2 بر 0 پرو را شکست دهد و 3 امتیاز بازی را بدست بیاورد. این بازی از هفته‌ی چهارم مرحله مقدماتی جام جهانی 2020 قطر در منطقه آمریکای جنوبی بود و یاران مسی در آن به پیروزی رسیدند اما خود مسی موفق به گلزنی نشد. او با حضور در این بازی رکوردی جدید را در تیم ملی آرژانتین به ثبت رساند.

به گزارش فوتبالی، بازی لیونل مسی مقابل پرو، 142مین حضور لیونل مسی در ترکیب تیم ملی آرژانتین بود. او این بازی را با پیروزی سپری کرد و به رکورد 85 برد رسید و تبدیل به اولین بازیکن تاریخ آرژانتین شد که با این تیم به 85 پیروزی می‌رسد. رکورد قبلی متعلق به خاویر ماسکرانو بود که 84 پیروزی با تیم ملی آرژانتین بدست آورده بود. البته برد های ماسکرانو در 147 بازی بدست آمده، چرا که او 147 بار برای تیم ملی آرژانتین به میدان رفته است. بنابراین میانگین لئو مسی بهتر از اوست هر چند که مسی هنوز به رکورد تعداد بازی‌های ملی ماسکرانو نرسیده است.

لیونل مسی در این فصل هنوز برای تیم ملی آرژانتین در جریان بازی گلزنی نکرده است و گل‌هایش از روی نقطه پنالتی بوده‌اند. او در بارسا هم به چنین طلسمی دچار شده بود که در نهایت با گلزنی مقابل رئال بتیس این طلسم را شکست.

1470