پیام لیونل مسی پس از کامبک آرژانتین مقابل بولیوی

پیام لیونل مسی پس از کامبک آرژانتین مقابل بولیوی

خبرگزاری فوتبالی - آرژانتین در دومین بازی از مرحله مقدماتی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی موفق شد با نتیجه 2 بر 1 بولیوی را شکست دهد. گل‌های آلبی سلسته را لوتارو مارتینز و خواکین کوریا به ثمر رساندند تا آرژانتین در دومین بازی خود هم به پیروزی برسد. آرژانتین ابتدا از بولیوی عقب افتاده بود اما در نهایت کامبک زد و بازی را برد. مسی پس از این برد در اینستاگرام خود پستی منتشر کرد.

به گزارش فوتبالی، بازی مقابل بولیوی که همیشه به خاطر ارتفاع از سطح دنیا بازی مشکلی به شمار می آید برای آرژانتین هم دردسر ساز شد. آن‌ها ابتدا در دقیقه 24 از بولیوی عقب افتادند و پس از آن توانستند کامبک زده و نتیجه را جبران کنند. مسی حالا باید هر چه زودتر به اسپانیا برگردد و خودش را به بازی شنبه مقابل ختافه برساند چرا که بارسا پس از توقف مقابل سویا می خواهد دوباره در لالیگا روی دور برد برگردد.

فوق ستاره آرژانتینی پس از برد سخت تیم ملی کشورش مقابل بولیوی با انتشار این عکس در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام نوشت:"پیروزی بزرگ در ارتفاع ، جایی که همیشه سختی بیشتری دارد. هنوز چیزهای زیادی باقی مانده، مرحله مقدماتی تازه آغاز شده است و ما از دست‌یابی به این دو پیروزی بسیار خوشحالیم."

1470