نمایی از اتاق لیونل مسی در هتل تیم ملی آرژانتین

نمایی از اتاق لیونل مسی در هتل تیم ملی آرژانتین

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا، امروز بارسلونا را ترک کرده است تا راهی آرژانتین شود و برای بازی های ملی آماده شود. آرژانتین بازی های حساسی را در مقدماتی جام جهانی 2022 و همچنین کوپا آمه ریکا خواهد داشت. در واقع باید دید که بالاخره طلسم جام نبردن مسی در آرژانتین می شکند یا نه و او خواهد توانست کوپا آمه ریکا را فتح کند یا باز هم در فتح آن ناکام خواهد ماند.

به گزارش فوتبالی، رقابت های کوپا آمه ریکا چند هفته دیگر آغاز خواهد شد و مسی به همراه تیم ملی آرژانتین در آن رقابت ها حاضر است و آرژانتین هم میزبان رقابت هاست و بدین ترتیب این قضیه می تواند تاثیر گذار باشد. اما در این تصویر نمایی از اتاق لیونل مسی در هتل مخصوص تیم ملی آرژانتین در شهر بوینس آیرس را می بینیم که یکی از اقامتگاه های تیم ملی آرژانتین در طول این رقابت ها خواهد بود.

لیونل مسی با توجه به صمیمیتی که با سرخیو آگوئرو دارد، در تیم ملی آرژانتین با او هم اتاق است و بدین ترتیب همواره در هتل با او هم اتاق می شود. آگوئرو به احتمال زیاد به زودی به بارسلونا خواهد پیوست و در صورت ماندن مسی در بارسلونا با او هم باشگاهی خواهد شد.

1470