دو هافبکی که لاپورتا برای بارسلونا مد نظر دارد چه کسانی هستند؟

دو هافبکی که لاپورتا برای بارسلونا مد نظر دارد چه کسانی هستند؟

پایگاه خبری فوتبالی - خوان لاپورتا به تازگی به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا برگزیده شده است و او به دنبال ایجاد تغییر و تحول در جمع آبی و اناری پوشان است تا این تیم بتواند موفقیت های گذشته‌ی خود را در رقابت های اروپایی تکرار کند.

به گزارش فوتبالی، لاپورتا دو هافبک را برای بارسلونا در نظر گرفته است. به گفته‌ی روزنامه اسپورت کاتالونیا و به نقل از کالچو مرکاتو، خوان لاپورتا علاوه بر جورجینیو واینالدوم، آدرین رابیو را هم مد نظر دارد و به نظر می‌رسد که رابیو هم گزینه‌ی دیگری است که سران بارسا برای به خدمت گرفتن در اختیار دارند و می‌خواهند او را جذب کنند.

در واقع به گفته‌ی این رسانه‌ها، اولویت اصلی خوان لاپورتا همان جذب واینالدوم است اما او رابیو را هم در نظر دارد و در صورتی که نتوانست واینالدوم را جذب کند و یا اتفاقات دیگری رخ داد، به سراغ آدرین رابیو هم خواهد رفت و او را به خدمت خواهد گرفت.

آدرین رابیو 25 سال دارد و در این فصل از رقابت ها، برای یوونتوس 35 بار به میدان رفته است که در این 35 بازی 3 گل زده و 2 پاس گل داده است. در هر صورت باید دید که چه اتفاقاتی پیرامون نقل و انتقالات بارسلونا رخ خواهد داد.

1470