خوشحالی جدید گریزمان تقلید از چه کسی است؟

خوشحالی جدید گریزمان تقلید از چه کسی است؟

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا شب گذشته در بازی خود مقابل هوئسکا با نتیجه 4 بر 1 به پیروزی رسید. در این بازی آنتوان گریزمن گل زیبایی را به ثمر رساند و پس از زدن این گل خوشحالی متفاوتی نسبت به همیشه ارائه داد. گریزمن به طور معمول پس از زدن گل هایش حرکاتی موزون انجام می‌داد اما این بار خوشحالی متفاوتی ارائه داد و دستانش را روی سرش گذاشت اما این خوشحالی تقلید از چه کسی بود؟

به گزارش فوتبالی، آنتوان گریزمان به طور متفاوتی خوشحالی کرد و این خوشحالی توسط کاربران شبکه های اجتماعی سوژه شد و برخی از رسانه‌ها معتقدند که این حرکت که گریزمن دستانش را روی سرش گذاشت، تقلیدی از آرون راجرز بازیکن معروف فوتبال آمریکایی است و به نظر می‌رسد که مهاجم فرانسوی بارسلونا این ورزش را دنبال می‌کند و بازیکن مورد علاقه‌ای هم در این رشته‌ی ورزشی دارد.

البته این تشابه حدس و گمانی است که رسانه ها در این باره زده‌اند و ممکن است آنتوان گریزمان بدون توجه به حرکت این بازیکن فوتبال آمریکایی، این شادی را از روی خودش انجام داده است. رسانه‌ها به این علت این تشابه را مطرح کرده‌اند که آرون راجرز بازیکن نسبتا معروفی در دنیای فوتبال آمریکایی است و این حرکتش مورد توجه است.

1470