عکس؛ تبریک نیمار و سوارز به مسی بابت رکوردشکنی در بارسلونا

عکس؛ تبریک نیمار و سوارز به مسی بابت رکوردشکنی در بارسلونا

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره آرژانتینی باشگاه بارسلونا، با انجام بازی مقابل هوئسکا به رکورد 767 بازی برای بارسلونا رسید و تبدیل به بازیکنی شد که بیشترین تعداد بازی را برای باشگاه بارسلونا دارد. او در واقع با تعداد بازی های ژاوی هرناندز در بارسلونا برابر شد و از رکورد افسانه‌ای او عبور کرد.

به گزارش فوتبالی، به همین مناسبت برخی از دوستان و هم‌بازی های لیونل مسی به او تبریک گفتند که در میان، تبریک لوئیس سوارز و نیمار جونیور بیش از دیگران جلب توجه می‌کرد چرا که این دو بازیکن زمانی در خط حمله‌ی بارسلونا کنار لیونل مسی بازی کرده‌اند و مثلث MSN را تشکیل داده‌اند. این مثلث عملکرد بسیار درخشانی در بارسا داشت و در واقع آخرین قهرمانی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا هم با همین مثلث به دست آمد. اکنون نیمار و سوارز، رسیدن مسی به تعداد 767 بازی را با انجام حرکتی مشابه با خوشحالی معروف او تبریک گفته‌اند.

مسی در تابستان گذشته می‌خواست از بارسلونا برود اما در نهایت ماندگار شد و اکنون رکورد شکنی کرده است. باید دید که لیونل مسی تا چه زمانی در بارسا می‌ماند و آیا او قرارداد خود را تمدید خواهد کرد یا در نهایت راهی باشگاه دیگری می‌شود.

1470