زیدان: بازگشت رونالدو به رئال مادرید؟ شاید

زیدان: بازگشت رونالدو به رئال مادرید؟ شاید

پایگاه خبری فوتبالی - زین الدین زیدان سرمربی رئال مادرید در مورد شایعات اخیر بازگشت کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی یوونتوس به این باشگاه، واکنش مثبت نشان داد.

به گزارش فوتبالی، هفته گذشته یوونتوس در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، با نتیجه 3 بر 2 مقابل پورتو در ورزشگاه خود به پیروزی رسید، اما به دلیل قانون گل زده بیشتر در خانه حریف، از دور رقابت‌ها کنار رفت. بعد از حذف بانوی پیر، اخبار زیادی در خصوص خروج کریستیانو رونالدو از این تیم به گوش می رسید. حال زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی پیش از دیدار مقابل آتالانتا گفت: "بازگشت رونالدو به این‌جا غیرممکن نیست. ما کریستیانو را می‌شناسیم، از شخصیت او آگاهیم و می‌دانیم که چه کارهای بزرگی در این باشگاه انجام داده است. اما حالا او بازیکن یوونتوس است و ما باید به این موضوع احترام بگذاریم. باید ببینیم در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. من به اندازه کافی خوش شانس بوده‌ام که یک بار تجربه هدایت چنین بازیکنی را داشتم. در حال حاضر، او به یوونتوس کمک می‌کند."

رئال مادرید فردا شب در دور برگشت مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا، میزبان آتالانتا خواهد بود. دیدار رفت این دو تیم با تک گل مندی، به سود کهکشانی‌ها به پایان رسید.

4416