لاپورتا برای نجات بارسلونا روی لاماسیا حساب باز می‌کند؟

لاپورتا برای نجات بارسلونا روی لاماسیا حساب باز می‌کند؟

پایگاه خبری فوتبالی - انتخابات ریاست باشگاه بارسلونا هم بالاخره به اتمام رسید و مشخص شد که خوان لاپورتا با کسب حداکثر آرا ریاست باشگاه بارسلونا را عهده دار شده است و باید دید که در دورانش جدیدش به چه شکل عمل خواهد کرد. او حدود بیش از 10 سال پیش هم مدیریت باشگاه بارسلونا را بر عهده داشت و اکنون مجددا آن را در دست گرفته است.

به گزارش فوتبالی - اوضاع باشگاه بارسلونا در این دوران بسیار به هم ریخته است و مشکلات مالی و مدیریتی فراوانی در این باشگاه وجود دارد که باید دید خوان لاپورتا به چه شکل در برابر آن‌ها عمل خواهد کرد. او در دوران اول مدیریت خود در بارسلونا روی لاماسیا حساب ویژه‌ای باز کرده بود و با آوردن بازیکنان از آن تیم به تیم اصلی و تقویت آکادمی و رو کردن ستارگانی جدید، کمک بسیار زیادی به بارسلونا کرد و باید دید که در دوران جدید هم او چنین کاری را خواهد کرد یا خیر.

به گفته روزنامه اسپورت کاتالونیا، لاپورتا در تمرین تیم ب بارسلونا، به بازیکنان این تیم گفته است که به زودی بسیاری از شما ها راهی تیم اصلی شده و بازیکنان بارسا خواهید شد. از این حرف لاپورتا به نظر می‌رسد که او مجددا می‌خواهد روی تقویت آکادمی بارسلونا و رشد استعداد ها سرمایه گذاری کند.

1470