دو بارسایی، چهره های جدید لیست انریکه برای تیم ملی اسپانیا

دو بارسایی، چهره های جدید لیست انریکه برای تیم ملی اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا دوشنبه آینده لیست تیمش برای بازیهای راهیابی به جام جهانی در ماه فروردین را اعلام خواهد کرد.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی اسپانیا باید در روزهای پنجم، هشتم و یازدهم فروردین به مصاف یونان، گرجستان و کوزوو برود.  انریکه در نظر دارد که بدنه تیمی که آلمان را در لیگ ملت های اروپا گلباران کرد، حفظ کند که البته بازگشت جوردی آلبا نیز می تواند یکی از مهمترین نکات باشد. انریکه از زمان بازگشتش به تیم ملی از آلبا استفاده نکرده اما دفاع چپ بارسلونا آمادگی بالایی در بازیهای اخیر داشته است. از سویی پدری پدیده فصل بارسا هم پاداش فصل درخشانش را با حضور در لیست تیم ملی خواهد گرفت.

اسپانیا باید در مرحله راهیابی به جام جهانی به مصاف یونان، گرجستان و کوزوو برود که بدنه ترکیب در این سه بازی همان بدنه تیم ملی اسپانیا در یورو خواهد بود شایعات زیادی در مورد اختلاف انریکه و آلبا مطرح بود اما مربی تیم لی اسپانیا می خواهد به این شایعات خاتمه بدهد و جوردی را در لیست قرار می دهد. از طرفی دیگر پدری پدیده فصل بارسلونا و لالیگا نیز در لیست قرار می گیرد و فرصت بزرگی برای اثبات توانایی هایش خواهد داشت.

4125