باشگاه عربستانی به دنبال خرید کاپیتان تیم ملی اسپانیا

باشگاه عربستانی به دنبال خرید کاپیتان تیم ملی اسپانیا

پایگاه خبری فوتبالی - آینده آلوارو موراتا یکی از ابهامات بزرگ تابستان برای اتلتیکویی ها به شمار می رود و عربستانی ها دوباره برای خرید او تلاش خواهند کرد.

به گزارش فوتبالی، ممفیس دپای با پایان قراردادش از  اتلتیکو جدا شد و  اتلتیکو باید به دنبال خرید در خط حمله باشد. یکی از ابهامات جدی آنها نیز مربوط به آینده موراتا است. 

موراتا در فصل گذشته 21 گل زد که پانزده تا در لالیگا، پنج تا در لیگ قهرمانان اروپا و یکی در کوپا بود اما در طول فصل دچار افت شد و در 20 بازی پایانی فصلش فقط دو گل به ثمر رساند تا این که کورئا بالاتر از او در ترکیب قرار می گرفت. آلوارو در فصل گذشته در 33 بازی فیکس بود و در پانزده بازی نیمکت نشین. 

البته موراتا با وجود نیمکت نشینی در  اتلتیکو، به تیم ملی اسپانیا دعوت شد و با نظر لوئیز دلافوئنته بازوبند کاپیتانی این تیم را در یورو 2024 به بازو می بندد.  این بازیکن در صحبت های اخیرش احتمال جدایی از اتلتیکو را رد نکرده است.

در حقیقت اتلتیکو به دنبال خرید دووبیک مهاجم اوکراینی ژیرونا و آقای گل فصل گذشته لالیگا است و موراتا نیز می تواند راهی القادسیه شود،  باشگاهی که هدایتش به عهده میشل، مربی اسپانیایی است. اخیرا ناچو دوست قدیمی موراتا نیز راهی القادسیه شده و حالا موراتا نیز می تواند به او ملحق شود.

4125