رسمی/ پایان کار یواخیم لو پس از مسابقات یورو؛ جا برای کلوپ باز شد؟

رسمی/ پایان کار یواخیم لو پس از مسابقات یورو؛ جا برای کلوپ باز شد؟

پایگاه خبری فوتبالی – یواخیم لو پس از پایان مسابقات یورو ۲۰۲۰ از سمت خود در تیم ملی آلمان استعفا خواهد داد.

به گزارش فوتبالی،  دقایقی پیش فدراسیون فوتبال آلمان با تایید خداحافظی یواخیم لو با تیم ملی آلمان پس از پایان مسابقات یورو  در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده:  یواخیم لو به کارش در تیم ملی به عنوان سرمربی پس از مسابقات یورو که در سال ۲۰۲۱ برگزار می‌شود پایان می‌دهد.  او درخواست کرده تا قراردادش که تا پایان مسابقات جام جهانی ۲۰۲۲ اعتبار داشت پایان یابد. فدراسیون فوتبال آلمان هم با این مسئله موافقت کرده است.

خود یواخیم لو هم با ابراز تشکر نسبت به فدراسیون فوتبال آلمان پس از این بیانیه اعلام کرده: این قدم را با آگاهی کامل و افتخار و تشکرهای فراوان بر می‌دارم اما همین حالا هم با انگیزه به کار ادامه می‌دهم تا در مسابقات یورو شرکت کنیم. غرور دارم زیرا حضور در تیم ملی برای من مایه افتخار بوده و توانستم نزدیک به ۱۷ سال با بهترین بازیکنان این کشور کار کنم و آن‌ها را در راه رشدشان حمایت کنم. افتخارات زیادی داشتم و شکست‌هایی دردناک. بالاتر از این‌ها و حتی قهرمانی در جام جهانی، همیشه ممنون فدراسیون فوتبال هستم که همیشه بهترین محیط را برای من و تیمم فراهم کرد.

سایت گل از استفان کانتز، سرمربی تیم زیر ۲۱ سال آلمان و یورگن کلوپ به عنوان مهم‌ترین گزینه‌های سرمربیگری برای تیم ملی آلمان نام برده است.

1101