کلوپ: من جانشین یواخیم لوو در آلمان نخواهم شد

کلوپ: من جانشین یواخیم لوو در آلمان نخواهم شد

پایگاه خبری فوتبالی - یورگن کلوپ سرمربی لیورپول احتمال جانشینی خود به جای یواخیم لوو در تیم ملی آلمان را به طور کل رد کرد. 

به گزارش فوتبالی، ساعاتی پیش یواخیم لوو 61 ساله به صورت رسمی اعلام کرد که بعد از پایان یورو 2020 دیگر سرمربی تیم ملی آلمان نخواهد بود.

به نقل از سایت فورفورتو، پس از اعلام این خبر، رسانه‌ها از یورگن کلوپ به عنوان جانشین یواخیم لوو در نیمکت ژرمن‌ها نام بردند، اما او در این باره گفت: "من بعد از پایان یورو 2020 در دسترس نخواهم بود. کس دیگری این سمت را برعهده خواهد گرفت و با توجه به تعداد بالا سرمربیان خوب آلمان، آن‌ها یک سرمربی شایسته انتخاب خواهند کرد. هنوز 3 سال از قرارداد من با لیورپول باقی مانده است. شما وقتی یک قرارداد را امضا می‌کنید، به آن نیز متعهد خواهید بود."

یواخیم لوو در آگوست 2006 به عنوان جانشین یورگن کلینزمن در تیم ملی آلمان انتخاب شد و موفق شد ژرمن‌ها را به قهرمانی جام جهانی 2014 نیز برساند. آن‌ها در طول جام نیز موفق به کسب پیروزی خاطره انگیز 7-1 برابر برزیل نیز شدند. آن‌ها در یورو 2008 به فینال رسیدند، اما در پایان مغلوب اسپانیا آراگونس شدند و در یورو 2012 برابر ایتالیا شکست خوردند و در یورو 2016 با شکست برابر فرانسه میزبان از حضور در فینال بازماندند. آلمان در جام جهانی 2018 برای اولین بار موفق به صعود از گروه خود نشد.

4416