کلوپ گزینه خود برای جانشینی یواخیم لوو را مشخص کرد

کلوپ گزینه خود برای جانشینی یواخیم لوو را مشخص کرد

پایگاه خبری فوتبالی - بعد از آن که اعلام شد یواخیم لوو در پایان یورو 2021 به همکاری خود با تیم ملی آلمان خاتمه می بخشد، رسانه ها از یورگن کلوپ سرمربی تیم ملی آلمان به عنوان اصلی ترین گزینه جانشینی وی نام بردند اما به نظر می رسد که کلوپ به این گزینه فکر نمی کند، به خصوص که تا سال 2024 با لیورپول قرارداد دارد.

به گزارش فوتبالی، کلوپ در سالهای اخیر عملکرد درخشانی در لیورپول داشته و  توانسته فاتح لیگ انگلیس و لیگ قهرمانان اروپا شود و در فصل جاری نیز هر چند که در لیگ انگلیس شرایط خوبی نداشته اما با لیورپول به یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسیده و منتظر مشخص شدن حریفش در هفته آینده است.  کلوپ در مورد احتمال حضورش در تیم ملی آلمان گفت :" خیلی خوب است که این قدر توجه به من وجود دارد اما هنوز قرارداد دارم. شرایطم کاملا مشخص است. نباید از من سوال بپرسید چرا که هنوز قرارداد دارم. چرا که باید بگویم بیشتر از این به لیورپول علاقه ندارم؟ بد نیست که فرار کنم و هر دو هفته یک بار در آلمان تمرین داشته باشم اما نمی توانم این کار را انجام بدهم."

کلوپ حتی از گزینه خود برای جانشینی لوو اسم برد و به رالف رانگنیک سرمربی 62 ساله سابق ردبول سالزبورگ و لایپزیش و مربی کنونی ویکتوریا بکنانگ اسم برد. کلوپ گفت که رانگنیک می تواند همکاری خوبی با بیرهوف مدیر ورزشی تیم ملی آلمان داشته باشد:" تصور می کنم که همکاری رانگنیک و بیرهوف بسیار ثمربخش باشد."

4125