کنایه سوارز به بازیکن رئال مادرید: با داوری‌های پارسال باز هم انتقاد می‌کنید؟

کنایه سوارز به بازیکن رئال مادرید: با داوری‌های پارسال باز هم انتقاد می‌کنید؟

پایگاه خبری فوتبالی - بازی رئال مادرید و اتلتیکو با تساوی یک بر یک به اتمام رسید اما در جریان بازی حواشی و اتفاقات زیادی رخ داد.

به گزارش فوتبالی، بازیکنان رئال مادرید به تصمیم هرناندز هرناندز داور بازی در این باره که فلیپه مرتکب هند پنالتی نشده معترض بودند و این تصمیم را اشتباه می دانستند. در اواخر نیمه اول اما در ابتدا کاسمیرو و لمار دو بازیکن رئال و اتلتیکو با هم درگیر شدند. در آن جا لوکاس وازکز مدافع راست رئال مادرید و  لوئیز سوارز زننده گل اتلتیکو با هم درگیری لفظی پیدا کردند. این دو در زمان حضور سوارز در بارسا و در ال کلاسیکوها هم با هم کل کل داشتند و این کل کل به بازی رئال و اتلتیکو کشیده شد.

حالا شبکه موویستار توانسته از صحبت های رد و بدل شده در میان دو بازیکن با استفاده از لبخوانی پرده برداری کنند. در ابتدا سوارز با اشاره به قهرمانی رئال مادرید در لالیگای فصل گذشته گفت:" آیا شما بعد از لالیگای پارسال همچنان اعتراض دارید؟ کمی حیا کن بچه." هافبک رئال مادرید با لبخند خطاب به وی گفت:" این گونه نمی توانید ما را ببرید. یا ما را می بازانند یا نمی توانید ما را شکست بدهید." و بازیکن اروگوئه ای در جوابش می گوید:" چگونه ما را شکست دادید؟" در این لحظه ماریو هرموسو مدافع اتلتیکو از عقب اضافه می شود و می گوید:" شما را قورت می دهیم، شما را قورت می دهیم!"

4125