رئال مادرید در پی جذب هافبک 16 ساله اتلتیکو مادرید

رئال مادرید در پی جذب هافبک 16 ساله اتلتیکو مادرید

پایگاه خبری فوتبالی- تافیک سیدو، هافبک 16 ساله اتلتیکو مادرید که به تازگی قراردادش را با روخی بلانکو تمدید کرده، مورد توجه رئال مادرید قرار گرفته است.

به گزارش فوتبالی، رقابت اتلتیکو مادرید و رئال مادرید، در این سال‌ها تنها در زمین فوتبال نبوده و این دو باشگاه در بازار نقل و انتقالات نیز رقابت زیادی با همدیگر داشتند. آن‌ها حتی در جذب بازیکنان جوان که هنوز در آکادمی حضور دارند هم رقابت می‌کنند. آلوارو موراتا، مارکوس یورنته و تئو هرناندز تنها چند نمونه از بازیکنانی بودند که در سال‌های اخیر به تیم رقیب رفتند.

تافیک سیدو، بازیکن 16 ساله آکادمی اتلتیکو مادرید، هافبک میانی بااستعدادی است که اتلتیکو از او انتظارات زیادی دارد. سیدو دوندگی فوق‌العاده‌ای در زمین دارد. او توانایی فنی بالایی دارد و به خوبی میان دو محوطه جریمه حرکت می‌کند. او در سن 9 سالگی از مالاگا به اتلتیکو پیوست. 

به گزارش نشریه اسپانیایی آ اس، علی‌رغم علاقه رئال مادرید به بازیکن، اتلتیکو توانسته است با تافیک تا سال 2029 قرارداد امضا کند؛ اما مدیران رئال مادرید هنوز تسلیم نشده‌اند و قصد دارند در آینده به صورت جدی‌تر به سراغ تافیک سیدو بروند.

سیدو بازیکن حرفه‎‌ای نشان داده است. او در تمرینات رفتار خوبی با بازیکنان دیگر دارد و قادر است به 4 زبان زنده دنیا صحبت کند. این نشان می‌دهد که این بازیکن می‌خواهد تبدیل به بازیکنی بزرگ در آینده شود.

1428