صحنه‌ای که سوژه شد؛ اشتباه مضحکی که کامبک بارسلونا را تکمیل کرد!

صحنه‌ای که سوژه شد؛ اشتباه مضحکی که کامبک بارسلونا را تکمیل کرد!

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته و در دور برگشت مرحله نیمه نهایی کوپا دل ری، بارسلونا موفق شد با نتیجه‌ی سه بر صفر سویا را شکست داده و کامبک بزند و به فینال جام حذفی اسپانیا برسد. بارسلونا در این بازی تا دقیقه 93 در آستانه حذف بود اما جرارد پیکه با گلزنی خود، آبی و اناری پوشان را نجات داد. گل پیکه روی اشتباهی از بازیکنان سویا به ثمر رسید که تبدیل به سوژه‌ی کاربران شبکه‌های اجتماعی شده است.

به گزارش فوتبالی، در آخرین موقعیت ها از بازی و در حالی که توپ در حال بیرون رفتن بود، مدافع سویا با ضربه‌ی سر خود از روی خط، مانع از بیرون رفتن توپ شد. اگر توپ به بیرون میرفت یک ضربه‌ی کرنر برای بارسلونا به دست می‌آمد و بازیکن سه ویا به همین علت مانع از بیرون رفتن توپ شد تا به نوعی به حریف کرنر ندهد، اما همین توپ در برگشت وارد دروازه‌ی سویا شد و کامبک بارسا را در دقیقه 93 تکمیل کرد تا بازی به وقت های اضافه برود.

در واقع این توپ پس از برگشت، توسط گریزمان سانتر شد و پیکه با ضربه‌ی سر توپ را وارد دروازه کرد و اوضاع برای سویا به هم ریخت و این تیم همه چیز را از دست داد تا این اشتباه مضحک، کار دست سویا داده باشد.

1470