رئال مادرید و بارسلونا رقبای خود در کوپا دل ری را شناختند

رئال مادرید و بارسلونا رقبای خود در کوپا دل ری را شناختند

پایگاه خبری فوتبالی - قرعه کشی مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا موسوم به کوپا دل ری برگزار شد و بدین ترتیب تیم های مختلف رقبای خود را در این مرحله از بازی ها شناسایی کردند.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید و بارسلونا که دو غول فوتبال اسپانیا هستند و از پر طرفدار ترین تیم های باشگاهی در جهان به شمار می روند، با رقبای خود در مرحله یک شانزدهم نهایی جام حذفی اسپانیا آشنا شدند.

رئال مادرید در این مرحله از بازی ها باید به مصاف تیم کاسرنیو برود و بارسلونا هم باید با تیم اینترسیتی روبرو شود. طبیعتا این مرحله که اولین مرحله حضور رئال و بارسا در کوپا دل ری است، مرحله ساده ای برای آن ها به شمار می رود و با تیم های مطرحی روبرو نمی شوند اما باید در نظر داشت که رئال مادرید در سال های اخیر در همین مرحله اسیر شگفتی شده است و مقابل تیم هایی که شناخته شده نیستند، باخته و حذف شده است.

شیوه برگزاری این مرحله از بازی ها بدین شکل است که رفت و برگشتی در کار نخواهد بود و صرفا یک تک‌بازی برگزار می شود و تیمی که مشخصا ضعیف تر است، میزبان بازی خواهد بود. این بدان معنا است که رئال مادرید و بارسلونا در این مرحله از بازی ها میهمان خواهند بود.

1471