عکس؛ اضافه شدن کوپا دل ری به موزه بارسلونا با حضور مسی

عکس؛ اضافه شدن کوپا دل ری به موزه بارسلونا با حضور مسی

پایگاه خبری فوتبالی - بارسلونا موفق شد با شکست 4 بر 0 اتلتیک بیلبائو در فینال کوپا دل ری به قهرمانی برسد و یک جام حذفی دیگر به مجموعه‌ی جام های خود اضافه کند. بارسلونا پر افتخار ترین تیم اسپانیا در کوپا دل ری است و هیچ تیمی به اندازه‌ی آبی و اناری پوشان کاتالانی تاکنون در آن قهرمان نشده است. اکنون این جام که بارسا به تازگی آن را به دست آورده است، به موزه افتخارات بارسلونا اضافه شد و در تالار افتخارات قرار گرفت.

به گزارش فوتبالی، برای این مراسم که در واقع مراسم اضافه شدن جام حذفی اخیر بارسلونا به موزه‌ی افتخارات این باشگاه بود، برخی از بازیکنان مانند لیونل مسی و جرارد پیکه حاضر بودند و طبیعتا مدیران باشگاه بارسلونا و در راس آن‌ها خوان لاپورتا هم برای این مراسم آمده بود. لاپورتا چند وقت پیش به عنوان رئیس جدید باشگاه بارسلونا برگزیده شد و باید دید که پروژه های این در این باشگاه به چه شکل پیش خواهند رفت.

لاپورتا با مسی در این مراسم حاضر بود و جام حذفی را به تالار افتخارات بارسا اضافه کردند و باید دید که لاپورتا می‌تواند لئو مسی را در جمع آبی و اناری پوشان نگه دارد یا اتفاقات دیگری در این زمینه رخ خواهد داد.

1470