بارسلونا 3-0 سویا؛ کامبک دقیقه نودی و صعود به فینال

بارسلونا 3-0 سویا؛ کامبک دقیقه نودی و صعود به فینال

پایگاه خبری فوتبالی - در دور برگشت مرحله‌ی نیمه نهایی رقابت‌های کوپا دل ری اسپانیا، بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ موفق شد با نتیجه سه بر صفر سویا را شکست داده و راهی مرحله‌ی فینال شود. بارسلونا در فینال جام حذفی اسپانیا به مصاف اتلتیک بیلبائو و یا لوانته خواهد رفت.

به گزارش فوتبالی، در حالی که بارسلونا بازی رفت را در ورزشگاه سانچز پیزخوان با نتیجه‌ی دو بر صفر باخته بود، موفق شد در نیوکمپ سه گل به ثمر رسانده و به پیروزی برسد. این بازی پستی و بلندی های زیادی داشت. گل اول توسط عثمان دمبله روی شوتی تماشایی از پشت محوطه جریمه و در دقیقه 12 به ثمر رسید و پس از آن روند بازی قدری برای بارسلونا دشوار شد و در نیمه‌ی دوم سویا حتی یک ضربه‌ی پنالتی هم به دست آورد که اوکامپوس آن را زمینی زد و تراشتگن به صورت درازکش آن را مهار کرد.

در حالی که مقاومت سویایی ها ادامه داشت، جرارد پیکه که جلو کشیده بود، در آخرین موقعیت بازی و در دقیقه 94 موفق شد روی سانتر آنتوان گریزمان دروازه‌ی سویا را باز کند و کار را به وقت های اضافه بکشاند.

در آخرین دقایق بازی سویا ده نفره شده بود و این تیم ده نفره در وقت اضافه نتوانست مقابل بارسلونا مقاومت کند و مارتین بریت ویت در همان نیمه‌ی اول وقت های اضافه گل سوم بارسا را به ثمر رساند تا کامبک آبی و اناری پوشان تکمیل شده و این تیم راهی فینال رقابت‌های کوپا دل ری شود.

1470