گزارش روز؛ دستمزد بازیکنان رئال مادرید چقدر است؟

گزارش روز؛ دستمزد بازیکنان رئال مادرید چقدر است؟

پایگاه خبری فوتبالی – رسانه سان در گزارشی دستمزد بازیکنان رئال را بررسی کرده است.

به گزارش فوتبالی، رئال مادرید از دیرباز محلی برای ستاره‌های دنیای فوتبال بوده. هم این تیم و هم رقیب اصلی‌اش یعنی بارسلونا همواره ترسی از خرید ستاره ها و پرداخت دستمزدهای بالای بازیکنان نداشتند. به همین دلیل هم مبلغ دستمزدی که بازیکنان این تیم می‌گیرند همیشه برای فوتبال دوستان جای کنجکاوی بوده. به همین دلیل هم رسانه سان به سراغ دستمزد بازیکنان رئال مادرید رفته.

بالاترین دستمزد بین بازیکنان رئال به گرت بیل تعلق دارد. او در هفته ۶۵۰ هزار پوند دستمزد می‌ گیرد که مبلغی بسیار بالا است. بیل که حالا در تاتنهام بازی می‌کند هنوز با رئال مادرید قرارداد دارد و به طور قرضی به تاتنهام پیوسته و شرط تاتنهامی‌ها هم پرداخت تنها ۵۰٪ از مبلغ قرارداد اوست.

ادن هازارد رتبه دوم بیشترین دسمتزد بین رئالی‌ها را دارد. او در هفته ۴۱۶ هزار پوند پول می‌‌گیرد که البته با توجه به مصدومیت های متعددش به آن اندازه برای رئالی‌ها مفید نبود. درست برعکس نفر سوم یعنی سرخیو راموس که ۳۱۲ هزار پوند دستمزد می‌گیرد و یکی از تاثیرگذارترین بازیکنان در تاریخ رئال مادرید است.

نکته جالب هم دستمزد بسیار پای مندی است. او بین ۲۶ بازیکن رئال در رتبه ۲۵ قرار دارد و تنها ۵۳ هزار پوند دستمزد می‌گیرد. پایین‌تر از تمام بازیکنان بجز آندری لونین.

1101