موسوی: کار مجیدی در استقلال دشوار است

موسوی: کار مجیدی در استقلال دشوار است

پایگاه خبری فوتبالی- پیشکسوت استقلال گفت: مجیدی کار سختی را در استقلال پیش رو دارد اما می‌تواند با استفاده از تجربیاتی که دارد به موفقیت برسد.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ایرنا، علی موسوی در خصوص تساوی استقلال مقابل مس رفسنجان و برکناری محمود فکری از سرمربیگری این تیم، اظهار داشت: استقلال در نیمه اول خوب نبود اما در وقت دوم شرایط بهتری پیدا کرد و توانست توپ و میدان را در اختیار بگیرد.

وی افزود: استقلال علاوه بر اینکه یک گل زد در وقت دوم می‌توانست تعداد گل‌هایش را افزایش دهد اما شانس با این تیم یار نبود و بازیکنان در زدن ضربات آخر کم دقت بودند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: استقلال اگر می‌خواهد به صدر جدول برسد و مدعی جدی قهرمانی باشد باید نمایش‌هیا بهتری را به اجرا بگذارد.

وی افزود: فکری زحمت خود را در استقلال کشید و امیدوارم در آینده موفق باشد.

موسوی در خصوص اختلاف رشید مظاهری با مربی سابق دروازه بان های استقلال، تصریح کرد: نمی‌دانم چه اتفاقی بین رشید مظاهری و باشگاه استقلال رقم خورد که این بازیکن به کمیته انضباطی باشگاه استقلال دعوت شد اما این حاشیه‌ها به استقلال ضربه می‌زند.

وی با اشاره به انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی جدید استقلال تهران، تاکید کرد: فرهاد مجیدی هدایت استقلال را بر عهده گرفت و در این شرایط سخت امیدوارم او بتواند به

موفقیت رسیده و استقلال را از بحران نجات دهد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: مجیدی کار سختی را در استقلال پیش رو دارد اما می‌تواند با استفاده از تجربیاتی که دارد به موفقیت برسد.

تیم فوتبال استقلال در هفته شانزدهم لیگ برتر باشگاه‌های ایران مقابل مس رفسنجان به تساوی یک بر یک رسید.

6641