پیش بازی سپاهان اصفهان vs شهرداری سیرجان/ زردپوشان در پی بازگشت به کورس قهرمانی

پیش بازی سپاهان اصفهان vs شهرداری سیرجان/ زردپوشان در پی بازگشت به کورس قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی- دور نهائی رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان ظهر فردا وارد هفته دوم خود می‌شود و دو دیدار به شکل همزمان برگزار خواهد شد.

به گزارش فوتبالی،در یکی از این دو دیدار از ساعت 13 روز یکشنبه، سوم اسفند ماه، دو تیم سپاهان اصفهان و شهرداری سیرجان در ورزشگاه صفائیه شهر اصفهان به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

وضعیت سپاهان اصفهان:

زرد پوشان در دور اول رقابت‌ها عملکرد بسیار خوبی داشتند و تفاضل کمتر نسبت به شهرداری بم مانع از صدرنشینی این تیم در گروه نخست شد. اما شاگردان مهناز امیرشقاقی برخلاف دور اول، در هفته اول دور نهائی دور از انتظار ظاهر شدند و دو بر صفر مغلوب مدافع عنوان قهرمانی شدند. دختران دیار زاینده رود اکنون بدون امتیاز و با تفاضل منفی 2 در قعر جدول چهارتیمی دور نهائی رقابت‌ها ایستاده‌اند و چنانچه رویای قهرمانی در سر دارند نباید بازنده بازی فردا باشند. 

وضعیت شهرداری سیرحان:

تیم با شخصیت این فصل رقابت‌های لیگ برتر تاکنون شکست را تجربه نکرده و در 11 بازی قبلی، 10 بازی را با برد پشت سر گذشته و به یک تساوی رسیده. سبزپوشان به عنوان صدرنشین گروه دو به مرحله پایانی راه یافته‌اند و بازی منظم و یکدستی بیش از حد این تیم آن‌ها را سزاوار نتایج درخشان کرده است. شاگردان مریم جهان‌نجاتی در بازی اول وچان کردستان را برای سومین بار پیاپی در لیگ جاری شکست دادند و با 3 امتیاز و یک تفاضل کمتر نسبت به شهرداری بم در رده دوم جدول قرار دارند. برخی معتقدند که عیار شهرداری هنوز مشخص نشده و آن‌ها تا کنون به جز وچان با تیم با کیفیت دیگری روبرو نشده‌اند.

تقابل های پیشین:

در طول تاریخ این دو تیم چهار مرتبه به مصاف هم رفته اند که سهم سیرجانی ها 3 پیروزی بوده است و یک دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده. بدین صورت سپاهانی‌ها برای سنت شکنی به میدان می‌آیند تا خالق نخستین پیروزی این تیم مقابل شهرداری سیرجان باشند. آخرین دیدار این دو تیم به هفته شانزدهم لیگ قبلی بازمی‌گردد که این بازی با نتیجه 3 بر 1 به سود شهرداری سیرجان به پایان رسید.

تیم داوری:

قطعا! این دیدار حساس نیازمند تیم داوری با تجربه است تا اشتباهات سهوی قاضیان میدان را به حداقل برساند. سازمان لیگ فوتبال که در دور نخست بسیار مورد انتقاد مربیان برای به کار گیری داروان بی تجربه بود، برای قضاوت این دیدار حساس سرور ساعدی را برگزیده است. علاوه بر ایشان مرضیه بهداروند و زینب مرادیان‌زاده کمک های اول و دوم ایشان هستند و راحله پشابادی به عنوان داور چهارم در تیم داوری حاضر می‌باشد. 

محروم و مصدوم:

دو تیم برای رویارویی در هفته دوم رقابت های دور نهائی محرومی ندارند و تا کنون خبری از بازیکن مصدوم هم نیست. با این اوصاف با نفرات کامل خود پا به میدان خواهند گذاشت و همه چیز آماده یک نبرد تمام عیار در ورزشگاه ملک‌نیا می‌باشد.

بازی از نگاه آمار:

شقایق روزبهان هافبک تیم سپاهان با 5 گل زده به عنوان برترین گلزن تیم‌اش شناخته می‌شود. این آمار بسیار فاکتور خوبی برای هافبک گلزن سپاهانی ها است تا این تیم علاوه بر خط حمله، از کمربند میانی خود نیز باری گلزنی بهره ببرد.

افسانه چترنور مهاجم تمام عیار و شش دانگ شهرداری سیرجان با 19 گل زده عنوان گلزن ترین بازیکن لیگ را یدک می‌کشد و در تلاش است تا با تداوم عملکرد درخشان خود در این مرحله به تعداد گل های لیگ برتری‌اش بیفزاید.

آخرین دیدار میان این دو تیم که به میزبانی شهر اصفهان و تیم سپاهان برگزار شده است، با نتیجه‌ی پرگل 3 بر 3 به پایان رسیده است.

سیرجانی ها با احتمال پیروزی 80 درصد از 51 بازی لیگ برتری خود به مصاف سپاهانی می‌روند که 67 درصد بازی های لیگ برتر خود را برنده بوده‌ است.

7655