شهرداری سیرجان 2 - سپاهان اصفهان صفر/ سبزپوشان، برنده بازی بزرگ هفته

شهرداری سیرجان 2 - سپاهان اصفهان صفر/ سبزپوشان، برنده بازی بزرگ هفته

پایگاه خبری فوتبالی- در هفته سوم رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان، شهرداری سیرجان و سپاهان در یک دیدار حساس به مصاف هم رفتند که زوج خط حمله سبزپوشان نسخه سپاهان را پیچید.

به گزارش فوتبالی، رقابت های لیگ برتر فوتبال بانوان از ساعت 13 امروز (جمعه 5 آذر) با برگزاری 6 دیدار به صورت همزمان آغاز شد و شهرداری سیرجان در ورزشگاه چمن مصنوعی شماره2 گل گهر به مصاف سپاهان اصفهان رفت.

قضاوت این دیدار حساس میان دو مدعی قهرمانی این فصل به عهده سلطنت نوروزی بود و آتنا لشنی، مهشید گودرزی و زهرا مرادی او را در امر قضاوت یاری کردند.

شهرداری سیرجان پس از یک هفته غیبت به دلیل حضور در رقابت های جام باشگاه های فوتبال زنان آسیا، از هفته دوم به لیگ آمد و پس از پیروزی پرگل مقابل کیان، با روحیه بسیار بالا پا به این دیدار گذاشت.

سپاهان اصفهان نیز در هفته های اول و دوم از سد هیأت فوتبال البرز و سارگل بوشهر گذشت تا پس از صدرنشینی به سیرجان سفر کند و آماده یک چالش بزرگ باشد.

بازی از همان ابتدا گرم و پر برخورد دنبال شد. دو تیم هر راهی برای رسیدن به دروازه یکدیگر امتحان می‌کردند و شمار پاس های بلند رفته رفته افزایش یافت. دو تیم هرچه زدند به در بسته خورد و نیمه نخست با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید.

در نیمه دوم، میزبان هرچه در چنته داشت رو کرد. زوج خط حمله سیرجان گرم شد و بازی چشم نواز سبزپوشان کاملاً محسوس بود. سرانجام شهرداری با ضربه شبنم بهشت قفل دروازه زردپوشان را شکست و حساب کار را یک بر صفر کرد.

شاگردان بیان محمودی که تک امتیاز خارج از خانه مقابل نایب قهرمان آسیا را از دست رفته می‌دیدند، برای جبران جلو آمدند اما سیرجانی‌ها روی یک ضد حمله و این بار توسط افسانه چترنور گل دوم را به ثمر رساندند و کار را یکسره کردند.

در ادامه شهرداری رو به دفاع از اندوخته خود کرد و با یک بازی منطقی دختران سپاهانی را کلافه کرد تا هاجر دباغی و مرضیه نیکخواه کاری از پیش نبرند و این دیدار با همان نتیجه دو بر صفر به پایان برسد.

شهرداری سیرجان با کسب این پیروزی 6 امتیازی شد و با یک بازی کمتر نسبت به رقبا در رده‌ ششم قرار گرفت. سپاهان نیز با یک سقوط آسانسوری رده هفتم را از آن خود کرد.

شهرداری سیرجان در هفته چهارم رقابت‌ها، باید در دربی استان کرمان و در دیداری نفس گیر و 6 امتیازی به مصاف خاتون بم آماده برود. سپاهان اصفهان نیز در صفائیه از زارع باتری متمول شده پذیرایی خواهد کرد.

1377