پیش‌بازی شهرداری سیرجان vs سپاهان اصفهان| ضربه آخر را محکم‌تر بزن

پیش‌بازی شهرداری سیرجان vs سپاهان اصفهان| ضربه آخر را محکم‌تر بزن

پایگاه خبری فوتبالی- فردا در دور نهایی لیگ برتر فوتبال بانوان شاهد دیدار حساس دو تیم شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان خواهیم بود.

به گزارش فوتبالی، ظهر فردا، 26 اسفند ماه، از ساعت 13 روز سه‌شنبه دو تیم شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان از چارچوب هفته ششم و پایانی دور نهائی رقابت های لیگ برتر فوتبال زنان به میزبانی استادیوم تختی شهر سیرجان به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

وضعیت شهرداری سیرجان: 

میزبان بازی فردا فقط یک گام تا قهرمانی فاصله دارد. امیدی که پس از شکست این تیم برابر شهرداری بم در هفته چهارم از بین رفته بود، پس از یک هفته دوباره به اردوی سبزپوشان بازگشت و هم‌اکنون شانس آن‌ها از دو مدعی دیگر برای کسب سکوی نخست بیشتر است. شاگردان مریم جهان‌نجاتی با عملکرد بسیار عالی در فصل جاری توانستند اکثر هفته ها را با صدرنشینی پشت سر بگذارند. آن‌ها هم اینک با 3 پیروزی، 1 تساوی و 1 شکست و مجموعاً 8 امتیاز در صدرجدول و بالاتر از شهرداری بم 7 امتیازی قرار دارند و با کسب 3 امتیاز بازی کار ناتمام را تمام می‌کنند. تفاضل گل شهرداری سیرجان و بم به ترتیب مثبت 6 و مثبت 2 می‌باشد که چنانچه این دو تیم در پایان بازی های هفته آخر هم امتیاز شوند، برگ برنده کسب جام خواهد بود. 

وضعیت سپاهان اصفهان: 

پس از شکست زردپوشان در دو هفته ابتدایی دور نهائی، خوش‌بین ترین هوادار این تیم هم شانسی برای کسب جام در این تیم نمی‌دید. اما پس از یک یک فعل‌و‌انفعال در نیمکت این تیم سپاهان دوباره احیا شد. کسب 7 امتیاز در 3 بازی اخیر، خود به تنهایی برای ترس از سپاهان کافی است. شاگردان رضوایی رضایی این هفته ها خوش می‌درخشند و وچان و شهرداری بم را به زانو درآورده‌اند. اما رقیب فردای آن‌ها جان‌سخت‌تر از این صحبت هاست. سپاهان اگر خیال قهرمانی دارد، باید برنده بازی فردا باشد اما کسب 3 امتیاز تنها کافی نیست. این تیم با تفاضل گل منفی 3 به مصاف سیرجانی می‌رود که تفاضل مثبت 6 دارد و برای قهرمانی باید میزبان را با اختلاف بیش از 5 گل شکست دهد آن هم به شرطی که شهرداری بم مقابل وچان پیروز نشود. معاده چند مجهولی که همچنان روی کاغذ روی خوشش را به زردپوشان نشان داده تا آن‌ها به امید خلق یک حماسه تاریخی به میدان بروند. 

تقابل های پیشین: 

در 5 تقابل اخیر میان دو تیم شهرداری سیرجان و سپاهان اصفهان، سهم نماینده کرمان 4 پیروزی بوده و یک دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. سپاهان از سال 97 موفق به کسب پیروزی مقابل سبزپوشان نشده و در اندیشه خاتمه دادن به این روند ناکامی در بازی فردا به سر می‌برد. آخرین تقابل دو تیم به هفته دوم و دیدار رفت مرحله نهائی فصل جاری بازمی‌گردد که در آن سیرجانی‌ها توانستند با نتیجه سنگین 6 بر 2 از سد سپاهان بگذرند. 

تیم داوری: 

بی‌شک دیدار پایانی و حساس لیگ برتر، نیازمند تیم داوری با تجربه است تا اشتباهات سهوی قاضیان میدان را به حداقل برساند. سازمان لیگ فوتبال و دپارتمان داوری که در دور نخست و هفته های اخیر دورنهائی بسیار مورد انتقاد مربیان و بازیکنان لیگ جهت به کارگیری داروان بی تجربه بود، برای قضاوت این دیدار حساس مهناز ذکایی را به عنوان داور وسط برگزیده است. علاوه بر ایشان انسیه خبازمافی‌نژاد و آتنا لشنی به عنوان کمک های اول و دوم داور وسط را در امر قضاوت یاری خواهند کرد. الهه سامانیان نیز به عنوان داور چهارم در کوبل داوری حضور دارد و از جمیله کشاورز به عنوان ناظر بازی فردا نام برده شده است. 

محروم و مصدوم:  

ندا رضاپور پس از غیبت چند هفته‌ای به دلیل مصدومیت بالاخره هفته قبل در ترکیب تیم سیرجان قرار گرفت اما لیلا معلم دیگر بازیکن مصدوم این روزهای سیرجان است تا جای خالی او در ترکیب این تیم حس شود. دو تیم برای جدال فردا بازیکن محرومی ندارند و با تمام قوا به مصاف یکدیگر خواهند رفت. 

بازی از نگاه آمار: 

آخرین تقابل این دو تیم که به میزبانی ورزشگاه تختی سیرجان برگزار شده به هفته سوم 16 سال 98 بازمی‌گردد که آن بازی با نتیجه‌ی 3 بر 1 به سود شهرداری سیرجان به پایان رسید. 

افسانه چترنور گلزن شماره یک تیم سیرجان با به ثمر رساندن 22 گل در صدرجدول گلزنان لیگ قرار دارد و نفس های زهرا قنبری 20 گله را بیخ گوش خود حس می‌کند. او در تلاش است تا کسب عنوان خانم‌گلی فصل را به شیرینی کسب جام تیم‌اش اضافه کند. 

عارفه‌سادات سیدکاظمی، سنگربان شهرداری سیرجان با عملکرد فوق العاده و سیو های دیدنی در هفته های اخیر، سیرجان را در صدرجدول نگهداشته است. در سوی مقابل مینا نافعی فرشته نجات سپاهان بوده و تقابل این دو گلر هم در نوع خود جالب توجه است.

گزارش از احمدرضا احمدیان/ پایگاه خبری فوتبالی

4209