کسیه: می‌خواهیم دربی میلان را ببریم/ لقب من رئيس است!

کسیه: می‌خواهیم دربی میلان را ببریم/ لقب من رئيس است!

پایگاه خبری فوتبالی – فرانک کسیه پیش از دربی حساس میلان و اینتر به صحبت پرداخت.

به گزارش فوتبالی، کسیه در جدیدترین گفت و گوی خود به گازتا گفته: بازی برای میلان کار آسانی نیست اما آن‌ها با من قراداد امضا کردند و این یعنی در من چیزی دیده‌اند. یک مربی جدید رسید و زمان می‌برد تا درک کنم او چه چیزی می‌خواهد اما زمانی که مربی می‌رسد یعنی یک جای کار می‌لنگد و ما نیاز داریم توجه بیشتری داشته باشیم.

اینتر حالا در صدر قرار گرفته. آیا میلان احساس خطر می‌کند؟ کسیه می‌گوید: خیر. بازی‌های زیادی مانده و حتی اگر مشکلات زیادی وجود داشته باشد می‌خواهیم در دربی برنده شویم و به صدر جدول برگردیم. ما یک تیم متحد هستیم که  در مشکلات پیشرفت می‌‌کند. سخت کار می‌کنیم و باور داریم که می‌توانیم قهرمان شویم. همه در ایتالیا می‌دانند که شما ممکن است شکست بخورید حتی مقابل تیم آخر. پس نیازی به نگرانی نیست. چه کسی پنالتی می‌زند؟ ایبرا و بابت نتیجه‌اش هم راضی خواهد بود.

کسیه درباره لقب «رئيس» در تیم میلان می‌گوید: یک بار ماشینم را در محلی که گازیدیس پارک می‌کرد پارک کردم. به من گفتند نمی‌توانم این کار را کنم و من پاسخ دادم چرا نمی توانم؟ من رئيس جدید هستم! از شوخی با من بابت این لقب خوشم می‌آید اما قطعا رئيس نیستم.

1101